Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Var inte länge sedan sist :).. Som jag..

Av anette - 11 mars 2012 20:47

 



Såg denna, men som sagt vissa filmer kan jag se om och om igen :) Börjar nu 21 på fyran..

 

Tja inte hänt så mycket här, fortf feber och mår bläää men mindre feber ändå sedan igår.. Svårt att sova med hostan så två nätter i rad har jag halvsuttit och sovit i soffan haha..

 

Ja lite lättare då att sova.. ja under dagen så har jag bara vilat, och sovit några timmar..

 

Så soffan åter nu med film och te, ja och dags för alvedon..

 

Kollade precis på serien kontoret :) den e så sjuk haha älskar denna torra serien, skrattar som fasiken varje gång..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

En gentleman är en man som kommer ihåg en kvinnas födelsedag,
men glömmer henner ålder..     (okänd)

 

 

 


 

 
 
Ingen bild

Lena

12 mars 2012 15:00

Hej! Förlåt att jag inte kommenterat dina blogginlägg.
Det tar verkligen på krafterna när man är sjuk.
Jag har börjat på enkommentar ett par gånger men gett upp ganska snart när hjärnan fått jobba för hårt. Den varken kan eller orkar det för tillfället. Det blir. Inget jobb dör mig i morgon heller utan håller nu tummarna att jag slipper besöka vc på onsdag för läkarintyg.
Ser redan framför mig problemen att få en tid. .
Krya på dig Kram

anette

12 mars 2012 16:26

hej lena.. Lugnt och förstår att du inte orkar.. Nä man e ganska så orkeslös, hoppas du snart blir frisk..
E feberfri idag tjohooo haha så himla skönt, men ska vara hemma imorgon oxå, fortf hängig och hosta.. Så men ska ändå friska mig imorgon inför onsdag.. Måste oxå till skolan på onsdag o lämna lite grejer sen hem o göra läxa.. Sedan skoldag på torsdag , ledig på fredag o hela helgen, men det känns skönt att det är en lugnt vecka..
Ja vårdcebtralen hm ja det kan vara lite si o så med det, men jag hade en bra vårdcentral på fågelbacken, fick alltid tid och alltid bra läkare.. Krya på dig Lena, och ja då ses vi inte förrän om 8 dagar.. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards