Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Då var slynan tillbaka haha..

Av anette - 17 mars 2012 22:25

 





Ja inte varit här på snart en vecka.. Känt mig lite låg. men nu e jag hög igen haha, dock inte av en feting :) livet är kickat och förvirrat ändå.. Och rus får jag av självaste vardagen..

 

Hängig och trött har jag varit hela veckan, bara hosta kvar :) ..

 

Tänker inte dra hela veckan nu :)

 

Sitter här i soffan med mitt ljuvliga kaffe och väntar på att kl ska bli 23   

 

The long kiss goodnight

Amerikansk action från 1996. Sammanta Caine lever ett vanligt förortsliv med sin dotter, men hemsöks med jämna mellanrum av vaga minnen som inte stämmer överens med hennes liv. När en bilolycka och ett nyhetsinslag på TV väcker fler obehagliga minnen anlitar hon privatdetektiven Mitch Hennessey för att luska i hennes förflutna. Mitch får veta att Samanthas riktiga namn är Charley och att hon jobbat som yrkesmördare åt regeringen, men råkat ut för minnesförlust efter en hjärnskada. Charleys gamla chef håller koll på henne, och anlitar två mördare för att hindra henne från att minnas. Producerat år 1996. Regissör: Renny Harlin, Skådespelare: Geena Davis, Samuel L. Jackson, Yvonne Zima, Craig Bierko, Tom Amandes.

 

 

Har sett den flera gånger, men den är fet i mina ögon :) Så den ska jag se nu om en stund..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

 Ingenting i livet bara händer. Man måste ha ork att möta hinder och ork att övervinna dem. Ork är att kämpa.
 

Golda Meir


 

  Ego jag igen ...


 
 
pärle

pärle

17 mars 2012 23:17

Skoj att se dig här igen ungen min..
God natt och sov gott..
Kram mor din <3...

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

18 mars 2012 07:56

God morgon Mor :)

Ja e tillbaka nu *s* Såg du oxå kanske filmen igår?.. lade mig inte förrän närmare 2 i natt, ovanligt när det gäller mig haha men den filmen går bara inte att somna till i soffan, inte jag i alla fall..

Kramar o hasta..

 
Ingen bild

Lena

18 mars 2012 00:22

Halloj!
Kul att du är tillbaka. Jag har nog känt mig likadant som dig. Svårt att få hjärnan till att läsa rätt och skriva rätt när man inte mår bra.
Jag har jobbat 2 dagar nu och det känns bra. Hostar också fortfarande lite.
Fint foto du har tagit du blir verkligen bra på bild.
Vi ses på tisdag. Kram

anette

18 mars 2012 08:00

Hejsan och god morgon där :)

Har ni njutit nu av söndagsbullarna :)..

Ja denna hostan e seg den, men skönt ändå att vi e feberfria nu i alla fall..

Och vi ses på tisdag på jobb, var ett tag sedan..

Tack :) modellar här ibland haha och tycker det är kul att byta foto ibland oxå på faceb..

Kram o hasta

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

18 mars 2012 11:49

Härligt att du mår bättre och är på G igen. Denna film är bra och har sett den 2g, så i kväll lär det bli 3g gillt, fnissar… tack för tipset.

Ja, här har man då ingen brist på sysselsättning då det är full rulle med nötning utav rallylydnad. Tänk om man inte haft Rasmus, hur skulle livet då varit tro? Hm. Antagligen skulle man aldrig gå utanför dörren utan sitta bänkad framför datorn och tv, tur man har den lillen som förgyller ens vardag.

Krya på dumma hostan nu och ha det så gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

18 mars 2012 21:42

God kväll där :) Ja den filmen e jättebra och kan ses hur många g som helst..
jaså full rulle :) Ska in och läsa din blogg imorgon, tyvärr inte haft tid innan och se om där finns nya foto på Rasmus :)
Ja förstår att han är en viktig del i ditt liv..
Kram o hasta

 
Ingen bild

Marre

18 mars 2012 11:49

Här glömdes ju skriva... Läcker bild på dig :)

anette

18 mars 2012 21:44

Tack :).. Kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards