Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Vid denna tid igår, så *råkade * jag somna i soffan kanske runt 21..

Av anette - 21 mars 2012 22:11

 



Detta foto tog jag i måndags när jag var på väg till jobb, från den gula bussen *s*

 

Just det, ja igår.. Bara somnade i soffan pang boooom... Sedan vaknade jag imorse prick 0415 haha jääävla tur det..

 

Hade ju inte ens ställt klockan och skulle jobba på tvåan.. Så himla tur att jag vaknade.. Frös gjorde jag, hade två fönster öppna i vardagsrummet och bara en filt på.....

 

dagen på tvån har varit intressant, roligt och spännande att få lära sig nytt varje g jag jobbar där, och även idag har jag fått jobba med något, någon som jag inte gjort innan..

 

Svårt att förklara ingående typ, och vill inte berätta hur som helst med de jag jobbar med och var..

 

Men i alla fall, så e jag stolt över mig själv   över vissa saker jag gjort den senaste tidem, som jag kanske inte vågat innan..

 

Haft ett givande samtal med ena chefen där oxå idag, något som har tyngt mig den senaste tiden hm och bara tänkt skita i det, att berätta..

 

Men det är oxå jobbigt att må dåligt över något och stoppa huet i sanden.. Fick motivationen av Lena på jobb  ( Tack ) annars hade jag nog inte gjort det..

 

Ibland behövs råd eller en spark i röven haha .. Ja Lena brukar inte sparka mig i arslet, men kommer alltid med goa råd..

 

Kan inte säga vad jag pratade med chefen om här, men mitt i allt hopa så sa hon det som jag tycker om mina arbetskamrater och jobbet på ettan, att vi e mjuka och omtänksamma ( helt jääävla rätt) haha..

 

Snart ettan, ja tjatar men jag längtar verkligen..

 

Skola imorgon, och tuppajääävelen har gett mig sovmorgon till 05 15 tjohooo eller hur haha..

 

Denna trötthet försvinner kanske oxå snart, att hitta ork, ork och tid att vara social med vänner.. Hinner fan inte mycket ..

 

Men det kommer väl snart, tid och ork.. fick sms innan idag av en likasinnaig förvirrad själ haha saknar dig ( S ) men båda har röven full just nu.. Men vi måste snart fan hitta tid, vet att du är här ibland :)

 

Nä hasta la vista..

 

Dagens:

 

När jag ska ta itu med något jobbigt, brukar och försöker jag tänka ( vad är det värsta som kan hända) Det brukar hjälpa..

 

 

 

 

 

Nu snart täcket över huet och det brukar se ut nåt så här haha natti natt

 
 
Ingen bild

Lena

21 mars 2012 23:23

Natti natti!
Jag är mäkta stolt över att du tog tag i problemen idag. Som du själv också brukar säga så har du blivit mycket bättre på det och det måste väl kännas bra. Det är jobbigt att bära på en massa funderingar och problem inombords. Och som du själv sa vad är det värsta som kan hända . Nu är det inte dina problem längre. Skönt att du hade en bra dag idag och i morgon kommer du säkert att lära dig något nytt. Det blir ingen LPA för oss andra i år vi får väl hoppas att vi får några platser nästa år. Sov gott. Kram

anette

23 mars 2012 09:15

God morgon Lena :)

Tack för det.. Ja det kändes skönt efteråt *s*
Ja det var jobbigt innan och bara tänka på det, ja kan inte skriva mer om det här, men du vet..

Väldigt tråkigt att det inte finns platser för lss till hösten och till er..

Ja hoppas ni får platser sedan, ger en så mycket :) och valmöjligheter med..

Kramar så länge..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards