Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

I natt så kommer jag att ZZzzzzzzz

Av anette - 24 mars 2012 21:44

 




Väldigt gott och det är jag helt övertygad om, i alla fall om man ser det ifrån min vinkel..

 

Ja vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna dagen, hm och åter inte alltid man kan skriva allt som sker i min värld...

 

Kan ju säga att det har slutat bra i alla fall, och dagen imorgon :) ja längtar.. Imorgon är jag inte liten ...

 

Många funderingar kanske jag har och vissa tankar.. Tänker mycker på bemötande och välkomnande... Tja det är väl i alla fall viktigt att man möter människor med respekt och ödmjukhet..

 

Kanske inte i allas värld hm, men då vill jag inte vara i deras värld, den vill jag pissa på..

 

Oxå att även i livet, där man inte gillar alla eller att alla gillar en, så tycker jag att alla har samma värde och man ska visa respekt och försöka komma överens..

 

Ja jag har oxå svårt för kanske nån/ några men det e fan inte många... Ska mycket till för att jag inte ska tycka om någon..

 

Sen finns det någon som jag känner direkt bläää känner de dåliga vibbarna fy, men oftast ger jag den personen att visa vem den är, och kanske jag har fel..

 

Men ärligt, de gånger jag känt så har det stämt med magkänslan.. För många år sedan blev jag varnad för en, men ville lära känna personen i fråga först..

 

Många går efter efter andra direkt innan de vet nåt om människan, men ja det är deras sak.. men de kan oxå ha missat att lära känna en fin människa på grund av det..

 

Ja alla gillar inte mig heller haha men va fan ska jag göra åt det?!! Nä ingenting.. Har de bestämt sig så har de..

 

Alla har fel o brister, suprise   det visste ni kanske haha..

 

Mina vänner, familj och mina arbetskamrater tror jag nog de vet vilka jag har :) ja bristerna.. men de accepterar ju mig ändå..

 

Och de får gärna säga till mig om de tycker jag sagt nåt galet eller gjort nåt annat som de tycker jag kunde,gjort annorlunda..

 

Ibland e jag bara så klumpig haha både fysiskt och genom verbal kommunikation hm , bättre att fråga då vad jag menade, och det tror jag nog att de gör..

 

Ibland kommer jag på mig faaaan vad sa jag och ska rätta till det med förklaring, men hänt att det blivit värre hm *s*..

 

Alla som känner mig vet att jag är klumpig på många sätt haha ja herregud, tror ibland det e för jag är lite stressad kanske..

 

Ja har ju fått armen halvt i sönder på jobb för många år sedan, blodet pissade och såg köttet i armen *s* ja fy fan..

 

Fick åka ambulans till sjukhuset och sys med en del stygn, och det enda som jag skulle göra på jobb var att sätta på kaffet haha..

 

Efter det , så sa ( S ) på jobb när jag jobbade kvällen, ta det lugnt och du behöver ju inte fixa kaffet ikväll haha glömmer det inte..

 

Ja sen skär jag mig hit och dit..Men det var ett tag sedan.. Knack knack..

 

 

Vill oxå säga vad jag tror om annat, vissa människor som inte gillar vissa hm e de inte avundsjuka?? på den andra,inte alltid dock.. Och när en del inte mår bra så ska de trycka ner andra för att själva må bra..

 

Ja de gör de kanske, men bara för stunden hm träffat en del *såna oxå* men de är borta i mitt liv tjohooo .. En del gillar intriger och sånt shit, men va fan.. Skaffa ett liv för jääävelen..

 

Mår man bra själv inombords så tror jag inte man har det behovet att förtrycka andra..

 

Oj oj oj då, här babblas det haha ja där ser man..

 

Måndagen är jag ledig igen, och då blir det djupdykning i två böcker här.. Ska ju på tisdagen till skolan och göra en del muntligt som behövs, och något som jag är back i ..

 

Ska träffa förra läraren *s* ja hon är bra, men dessa byttor, krokar, vinklar och alla dessa kärnor hm :) ja det fixar jag sökert, bara jag följer den röda tråden..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Ta ingen skit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Siv

24 mars 2012 23:28

Sov gott o dröm sött.

anette

25 mars 2012 06:01

God morgon Siv :)

Ja sovit gott här, och njuter av det tysta här med kaffet..

Kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards