Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Undrar om det är åldern haha

Av anette - 27 mars 2012 21:53

 



Kan vara bra att ha huet på skaft i bland eller :)..

 

Åldern eller bara tröööt tallmänt, vilket dilemma.. Skulle bara ta fem minuter 17 i sängen hm men det slutade med att jag Zzzz till typ 20 30 hjälp..

 

Men kommer att somna gott sen ändå, no problems.. Skönt var det i alla fall..

 

Äntligen är jag inte back med läxor ( pust).. Synd bara att jag inte fått göra munligt innan, detta gick skitbra, och verkade som läraren oxå tyckte det..

 

Och hon förstod klart oxå, med min diagnos att det inte är så lätt, och man behöver inte vara tom i huvudet för att man har svårt att leverera på papper..

 

Back lite var jag i två kurser och satt i tre timmar med henne, ja läraren med dessa byttor, kärnor, vinklar och krokar haha fan vad roligt.

 

Hon fick även med en verktygslåda idag :) men fattar mer nu vad hon menar med mycket, givande tre timmar så jag är mycket nöjd..

 

Hon sa oxå att jag kunde mycket och hade en del kunskap, och ja med mycket.. Med allt, så nice det.. behöver inte komplittera mer, men betyget för dessa två kurser får jag på torsdag av en annan lärare..

 

Ska fixa en kruka/ bytta och en jääävla massa krokar tänkte jag :) och ge den andra läraren den när vi slutat, vet att hon kommer att uppskatta det.. Även om det låter konstigt så tror jag hon blir glad.

 

Hon lär ut på ett annat sätt bara, så man inte fastnar i samma tankar, ideer och arbetssätt.. tar lite tid att fatta bara i början.. Ja se från andra vinklar :) olika intryck med mera..

 

Imorgon är det egna studier här hemma, så en del att göra, läsa, hitta info på nätet och lite sånt..

 

Hasta..

 

Dagens:

 

Imorgon blir en jobbig dag på annat sätt (pust) men det vill jag inte skriva om här.. Men det löser sig säkert..

 

 

 

 

Tog detta för några dagar sedan när jag var ute och gick..

 
 
pärle

pärle

28 mars 2012 09:04

God morgon ungen min..
Fast jag vaknade kl 07 idag, så är det fortfarande morgon..
kram och ha en fin dag med allt det innebär..
tänker på dig <3
//mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards