Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Då var jag i sinnesrummet igen:))

Av anette - 29 mars 2012 22:36

 




Alltså i vardagsrummet :) ja hela hemmet och byn känner jag sinnesro, så jävla skönt..

 

Innan ikväll här ute vid parkeringen hm haha skrek jag som en jävla kärring, inte nu igen tänker ni..

 

Rädd som fan blev jag i alla fall.. En stor hund kom spingandes rakt emot mig, och skällde som en jääävel fyyy fan alltså..

 

Haha nu skrattar jag men det gjorde jag inte då kan jag lova.. Skrek gjorde jag AAAhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

Ägaren sa förlåt, den dumme jävelen hm.. Koppla hunden för jävelen om man inte har pli den den..

 

Ja annars har jag väl inte skrikit idag :) varit i skolan idag..

 

Imorgon e jag ledig tjohooo skönt det.. Full rulle här ändå.. Sedan har jag äntligen tid att vara social på kvällen, nice det..

 

Fick kaffebesök här innan ikväll oxå :) alltid kul att bla bla bla och dricka kaffe..

 

Inte klokt att det bara är två skoldagar kvar :) men mycket att göra tills dess, och även tills nästa torsdag haha ja en del att göra i helgen, och nästa mån tis ons innan redovisning på torsdagen..

 

Just det, skulle berätta om vad det handlade om, men det gör jag i morgon förmiddag..

 

Trodde jag skulle få reda på något betyg idag, enligt den läraren jag var hos i tisdags, men den här läraren idag visste inget hm, men skulle kolla upp.. ja jag blir ju godkänd ju, hon sa att jag inte behövde komplittera och sen ringer hon senare samma dag, för att berätta att allt var jättebra :)

 

Tankar..

 

ja vissa tror de är oskyldiga att jag inte märker när de spelar, men haha till dem / den jag märker visst..

 

Glad för att jag lärt känna någon, någon som jag träffat ett tag, men inte förrän nu som vi har fått mer kontakt, och verkligen är en fin människa, synd bara att det tog tid :)

 

ja sen behöver jag inte förklara om det är en man/ kvinna vänskap eller vad haha.. Nä behöver inte förklara mig,berättar absolut inte allt här..

 

Inte i första hand som jag har denna blogg för det, sen är det skillnad på att vara personlig och privat, ja ibland e jag kanske både och..

 

Men det väljer jag själv..

 

Det som man tycker är ens svårigheter behöver inte bara negativt, kan vara väldigt positivt oxå och man ser från andra vinklar haha.. ( kan ofta vara en fördel oxå för både dig själv och andra)  vad jag menar med det, ja jag vet haha ska förklar mer en annan dag...

 

Hasta..

 

Dagens:

 

Tänker på en viss idag, hm skyll dig själv och vet nu vad du går för..

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
pärle

pärle

30 mars 2012 12:46

God dagens ungen min..
Ja du, sina vänner ska man vara rädd om..
de riktiga vännerna står vid ens sida i "alla väder"..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

1 april 2012 18:10

:) ja absolut.. Som det sägs, att riktiga vänner stannar kvar i alla väder :) och ska även ge tillbaka så klart. Inte ta för givet..

kram min lilla mor..

 
Marre

Marre

30 mars 2012 14:18

Visst är det hemskt och ännu hemskare när man själv har hund, dessutom en liten som man måste försvara till varje pris. Ett överfallsspray är ett måste här ute, då det nu hänt oss flera gånger, usch inget roligt alls, men som sagt, alla ska inte äga hund!

Skönt med ledigt för dig, det behöver du nog skulle jag tro, du är ju alltid i farten, flitigt värre.

Grattis till det godkända betyget och det är du värd så som du har pluggat, jösses så kul.

Nä, nu måste jag fira vidare för gästerna väntar på tårta, he. Kramizzzz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Marre

Marre

1 april 2012 16:45

Hoppas det gick bra att få hem möblerna… Här snöra det just nu i massor och vintern är tillbaka, blää.

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

1 april 2012 18:14

Hallå hej där :) Nä men, snöar det hos dig, fy vad hemskt.. Här har det småregnat under dagen men helt ok..
ja då det gick jättebra.. Vill inte direkt lägga in foto så mycket här på hemmet.. men har ett annat ställe som jag kommer att göra det ibland o lite annat shit haha.. Köksbordet finns där oxå.. Vill du så kan morsan maila dig adressen..

Ha det nice du med.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards