Alla inlägg den 3 mars 2014

Av anette - 3 mars 2014 20:55

 

 

 

Ja kanske det :) skulle jobba kvällen idag, men efter en stund på jobb, fick jag världens IBS mage usch. Mådde illa och blev kallsvettig, vilade lite men hjälpte inte.

 

Så jag sjukade mig och åkte hem. På vägen hem ringde min mob, det var Trelleborgs sjukhus, Operation imorgon 0850 oj jäklar.

 

Hade jag jobbat så hade jag missat telefonsamtalet, och säkert operationen. 

 

T om hon jag pratade med verkade förvånad att jag fick tid så snabbt :) hon sa: har inte fått din hälsodeklaration än, som du skrev förra veckan, så vi drog den via telefon.

 

Så ödet eller !? Vissa saker har sin mening ibland om vad som händer. Jag har min egen terori om denna historia :) men det vågar jag nog inte berätta här haha då tror ni säkert att jag är knäpp i huet.

 

Men vissa saker lönar sig om man tror på det ;))

 

Shit då asså. Upp tidigt sen till Lund, och byta buss där till Trelleborg. Sonen hämtar mig där sedan.

 

Kommer ihåg förra operationen usch vad jag mådde illa efteråt och kände mig drogad haha ingen nice feeling direkt.

 

Men skönt sen när det är över, slippa värk, dålig sömn och sjukdagar. Nu är det bara jobbet kvar att få :) som sagt,  finns mening med det oxå. 

 

Nu kaffe och nåt lätt att äta, sen får jag inte äta efter 24.

 

Hasta la vista! 

 

Dagens:  

Att tro på något kan löna sig mer än man kan tro!!


Ovido - Quiz & Flashcards