Alla inlägg den 25 mars 2014

Av anette - 25 mars 2014 20:04

         


Var länge sedan som jag hade en otäck dröm usch.. Den var så hemsk att jag kommer ihåg att jag försökte väcka mig själv, aldrig hänt innan.. 

 

Skrek i drömmen : Anette vakna, vakna,  vakna för fan. Skumt att jag i drömmen försöker väcka mig.  Den var så verklig och jag kämpade för mitt liv, vaknade när jag väckte mig själv i drömmen.

 

Helt jävla slut kände jag mig pust och gick upp en stund för att koppla av haha innan jag fann ro att gå och lägga mig igen.

 

 

Ja drömmar kan vara så verkliga,  ibland konstiga, förvirrande,  roliga och skrämmande.

 

Har faktiskt en dröm som jag kallar för kissedröm haha.. Händer ibland att jag drömmer sådana, och det innebär att jag pinkar hela tiden hm på trottoarer,  soptunner, alla toaletter jag hittar.

 

Och jag bara pissar hela jävla tiden och der tar aldrig slut haha sen pang bom så vaknar jag och är kissinödig och går på toaletten :) skumt.

 

Hasta!!


Av anette - 25 mars 2014 13:45

 

 

 

Då var kyllingen klar, dränkte den typ i färsk apelsin, slängde på örtkrydda, timjan.. Och till slut skickade in den i ugnen. Har kollat och känt på den, verkar saftig och fet ;))

 

Annars lugnt här, händer inte så mycket och jag saknar mitt jobb. Börjar bli lite rastlös haha är ju van att vara igång, och då mår jag som bäst, förutom pendlingen då.

 

Har fortf lite ont i axeln så det var bra att jag inte böjar för tidigt på jobb, utan hemma tills sjukskrivningen är över.

 

Hasta!!

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards