Alla inlägg den 30 mars 2014

Av anette - 30 mars 2014 15:59

 

 

 

Solen har varit borta några timmar, har bara sol till 13.. Snälla vindar idag så ändå behagligt väder i skuggan..

 

Satt här i morse och solade lite och pratde med min granne från och till, hon bor här brevid mig.. Skönt att ha en bra granne tycker jag..

 

Varit en långpromenad idag och sen lite tvätt och städ, tagit fram vårskorna, så de är redo att trampas i vid varma dagar..

 

Sönerna är i Malmö en sväng, eller de har varit borta sedan i morse :)  minstingen har ordnat ny praktik på onsdagar och torsdagar, ska åka med och jobba med sin kusin, som levererar paket och sånt, så han ska skriva på papper som sen ska till skolan.

 

Inte klokt vad tiden går snabbt, tycket inte det var länge sedan han började skolan här i byn, men bara lite mer än ett år kvar..

 

Jaha då var det dags imorgon ;))  Undrar om det blir värsta grillningen haha.. Ja men det är ok, förstår om man får tuffa frågor eller dilemman, men det är ok, jag är bra på dilemman haha man lär sig ju med åren.

 

Och svara snabbt på frågor är inga problem ;) tror jag, brukar fixa det bra och annars improvisera snabbt och hitta svar från min dimma...

 

Ska verkligen bli skönt imorgon när det är över, då vet jag att jag gjort mitt bästa och sen är det bara att vänta igen haha men inte så länge till efter imorgon..

 

Positiva tankar och prata lugn och fint *s* imorgon ..

 

Ska strax in och göra mina sittups  Tjohoooo!!!

 

Hasta la !!

Ovido - Quiz & Flashcards