Alla inlägg den 23 mars 2014

Av anette - 23 mars 2014 19:57

 

 

 

 

 

 

 

Mail ang jobbet i byn :) ska på intervju nr 2 den 31 mars, på boendet i Hörby.   Ska då bli intervjuad av regionchefen och boendets samordnare. 

 

Förra intetvjun gick bra :))  hoppas denna oxå gör det...

 

Hasta!!

 

 


Av anette - 23 mars 2014 13:35

 

 

Jag framför datorn och även småkollar på film Chihauahuan från Beverly Hills :) äventyrsfilm om hundar som pratar *s*  fast vore roligare utan svenskt tal..

 

Ska iväg till morsan senare när minstingen har kommit hem, han är i Malmö sedan igår..

 

Snart ny vecka, de säger nya utmaningar och nya möjligheter hm tja händer inte mycket nu när jag är sjukskriven.. Fast det finns ju möjlighet till att jag får det viktiga samtalet imorgon, och visst det kan ju leda till nya utmaningar ;))

 

Mycket om i huet nu : ang jobbet *s* Vad som händer i mitt liv inom de närmsta månaderna ju, om jag får jobbet blir det ingen semester, får jag inte jobbet så har jag semester i midsommar och nån vecka, hela tiden om..

 

Men om jag får jobbet så behöver jag nog ingen semester :) Får ju plötsligt 78 timmar typ extra i månaden.. Har inte tänkt att resa iväg ändå, utan att ta dagen som den kommer, finns tid då även till dagsutflykter,äventyr och mys med sol och naturen..

 

Nästa helg kommer min äldsta son hit :)  roligt det.. Då ska jag och kidsen på fredagen gå på bio i Lund.. Ska se Captain America, har här himma biobiljett till det :) ska bli roligt och det var ett tag sedan jag var på bio..

 

Finns ingen bio här, bara en metropol typ som visar gamla kassa filmer ibland haha nån g har de visat en ny film.. 

 

Hasta la v!!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards