Alla inlägg den 31 mars 2014

Av anette - 31 mars 2014 19:02

 

 

 

Är intervju nr 2 klar . Fy fan känner mig helt slut. Nu är det inget mer jag kan göra eller påverka.. 

 

I denna vecka får jag reda på om jag får jobbet eller inte, spännande. 

 

Blev intervjuad av regionchefen på själva boendet här i byn :) Blev först visad i huset och fick se alla tomma lägenheterna. Allt luktade nytt sniff sniff ljust och fräscht.  3 våningar, och sex lägenheter.

 

Satt där i ca 1 timme och 12 minuter :) Tyckte det gick bra och samtalet flöt på bra. Sa att jag inte hade körkort , hon sa väl inget direkt men antecknade.. Men ändå kändes det som om det inte var nåt problem.

 

Sen kom jag hem helt slut i huet :) tog en kopp och sedan stack till byn, till blodbussen.

 

Fick fylla i papper,  de tog blodtryck, lite lågt men det brukar jag ha. Hon frågade om jag svimmar lätt eller blir yr om jag reser mig snabbt, och det blir jag och ibland blir jag svimfärdig fast jag har inte svimmat på länge.

 

Hon menar att nästa g måste jag ligga en stund där innan de tar blod och inte sitta i fall jag blir yr.

 

Blev idag bara 3 rör blod, kollade järnhalten och den var ok, sen ska det kollas efter sjukdomar, Hiv, hepatit, på 2 olika. Om allt är ok ( och det ska det ) så får jag besked när blodbussen kommer nästa g, då tömmer de en hel posse blod.

 

Nä nu ska jag ta en kopp och sen ringa min lilla mor ♡

 

Hasta. 

Ovido - Quiz & Flashcards