Alla inlägg den 20 mars 2014

Av anette - 20 mars 2014 17:03

 

 

Tack Lena för blomman, kaffet och den goa lunchen :) och ett trevligt sällskap . Och tack Koki för att du oxå kom och hälsade på.

 

Varit en rolig och trevlig dag, inte ofta jag får besök från malmö :) inte många som har tid att ta sig hit, är ju ett par mil. Så det uppskattas.

 

Oj oj Lena hade med sig lunch :) sicken lyx och typ en fet räkmacka som var rund *s* räkorna var himmelska .

 

Vi var ute på en långrunda med Koki :) så himla skönt väder och redan så mycket grönt i områdena. Visade huset där jobbet är som jag sökt till.  Nä fortf inget telefonsamtal suck.

 

Sen drack vi kaffe här himma och åt mjuk pepparkaka och babblade om ditt och datt och såna grejer. 

 

Väldigt nöjd med dagen :)

 

Precis tvättat en maskin och nu är det dags för kaffe igen tjohoo.. Myser i soffan och småkollar på tv. Hoppas på härligt väder imorgon,  så jag kan njuta av promenaden,  kanske sätter mig på en bänk och tänker över mina livssynder haha nä usch då blir jag väl sittandes där hela natten.

 

Men det kan vara rogivande ändå att bara njuta i stunden och relaxa, inte så att jag har tider att passa på några veckor.

 

Hasta la vista!...


Ovido - Quiz & Flashcards