Alla inlägg den 9 mars 2014

Av anette - 9 mars 2014 19:48

 

 

 

Här ligger jag åter i soffan, i tunna sommarkläder och svettas usch och 2 fönster öppna ..

 

Varit uppe lite mer idag, passade på att gå en liten runda imorse innan citadonen. Fattar inte att jag blir så väck och dåsig av dem, dock 2 mindre piller idag än igår.

 

Tråkigt bara att jag inte orkade gå större runda imorse, sicket härligt väder det har varit idag:) men ska vara sjukskriven till den 14 april, så hinner med många promenader. 

 

Försökte få min chef att vänta med de 2 sista veckorna ifall jag kände att jag klarade att jobba, men det gick hon inte med på.

 

Det kan jag förstå ändå, menar att läkaren sjukskrivit mig till det datumet av en orsak, och har en läkningsprocess. 

 

Hoppas tiden går snabbt bara :) vill jobba . Och så glad och känner mig tacksam att jag äntligen blivit opererad. 

 

Kan ju inte säga att det hänt mycket här idag :)) men skönt det ju. Klarade av att tvätta en maskin,  har ju högerhanden/armen, sen slängde jag in det i tumlaren tjohoo det gick bra. 

 

Nu ska jag kolla klart på Navy CIS med kaffe och citadon ;) God natt och Hasta la.!


Ovido - Quiz & Flashcards