Alla inlägg den 11 mars 2014

Av anette - 11 mars 2014 20:27

 



Äntligen :)  Fick mail i morse ang jobbet i byn:) att jag har kommit till intervju nr 2 och en region chef ska kontakta mig..

 

Så hoppas hon hör av sig snart, denna väntan om jag får jobbet eller inte, börjar kännas jobbigt *s* allt jag haft i tankarna i över 2 månader.

 

Kanske hon ringer imorgon. 

 

Rörligheten är mycket bättre idag än vad det var för 2 dagar sedan, fortf ont och tar citadon men inte lika många.

Skönt det, obehagligt att känna sig dåsig och trött hela tiden. Gör lite övningar här om dagarna från och till och slutet på nästa vecka är det dags att besöka sjukgymnasten och ta bort stygnen.

 

Fått tid till läkaren som opererade mig,  återkoll bara och ska dit den 28 april, 2 veckor efter sjukskrivningen. 

 

I helgen kommer äldsta sonen :) blir kul, saknar och tänker på honom varje dag.  Och på torsdsg fyller han 23 år, inte klokt!

 

Hasta!!!

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards