Alla inlägg den 22 mars 2014

Av anette - 22 mars 2014 21:28

 


ja jag är väl en myskärring :))  Festade på detta innan ikväll, ostmuffins med rivna morötter i. Ingen pesto till denna g, men gott ändå.

 

Kollar på film samtidigt som jag skriver här, så jag är väl egentligen inte ett med filmen :)  kanske beror på att jag sett den några g, mumiens återkomst på 6an. 

 

Och vissa filmer kan man ju nästan se 100 g typ. Dirty dancing hm oj tja såg den 5 g på bio för ca 27 år sedan haha nä men hur gammal är jag egentligen ;).. Sen har jag sett den hm mång g de senaste 27 åren.

 

Andra filmer som är favoriter och kan ses om och om igen, är: Die Hard,  Top Gun, Pretty women. 

 

Gillar även: Rocky, When a man loves a woman, Blade, I am Sam, Resident evil, The rock och många många andra ;)..

 

Men den bästa tv- serien någonsin enligt mig är Sons Of Anarchy.. Ingen tvekan om det,  längtar till den sista säsongen (7)  

 

Nä nu ska jag mysa igen...

 

Hasta la vista!!..


Ovido - Quiz & Flashcards