Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

Hade värsta mardrömmen i natt!!

Av anette - 25 mars 2014 20:04

         


Var länge sedan som jag hade en otäck dröm usch.. Den var så hemsk att jag kommer ihåg att jag försökte väcka mig själv, aldrig hänt innan.. 

 

Skrek i drömmen : Anette vakna, vakna,  vakna för fan. Skumt att jag i drömmen försöker väcka mig.  Den var så verklig och jag kämpade för mitt liv, vaknade när jag väckte mig själv i drömmen.

 

Helt jävla slut kände jag mig pust och gick upp en stund för att koppla av haha innan jag fann ro att gå och lägga mig igen.

 

 

Ja drömmar kan vara så verkliga,  ibland konstiga, förvirrande,  roliga och skrämmande.

 

Har faktiskt en dröm som jag kallar för kissedröm haha.. Händer ibland att jag drömmer sådana, och det innebär att jag pinkar hela tiden hm på trottoarer,  soptunner, alla toaletter jag hittar.

 

Och jag bara pissar hela jävla tiden och der tar aldrig slut haha sen pang bom så vaknar jag och är kissinödig och går på toaletten :) skumt.

 

Hasta!!


 
 
pärle..

pärle..

25 mars 2014 22:01

Usch, jag har också drömt sån mardröm
och vetat i drömmen att det var just en dröm,
och väckt mig själv.

Kommer du ihåg att jag berättat att då jag lår i respirator
så drömde jag mardrömmar varje gång de satta på musik,
sista gången lyckades jag viska fram mardröm, mardröm, mardröm..
minns hur mycket jag ansträngde mig för att kunna få fram viskningen..

När de stängde av musiken, så slutade mardrömmen..
kram mor din <3

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

26 mars 2014 08:45

Hej min mor. Ja det kommer jag ihåg att du har sagt, usch vad jobbigt. Och de som jobbade där trodde säkert att det rogivande kanske för dig, men så var det tvärtom. Kram

 
Ingen bild

Lena

26 mars 2014 16:48

Man får sig en tankeställare när Karin berättar hur hon upplevde musiken det är ju rätt vanligt att vi sätter på musik till de vi jobbar med.
De kan inte säga att de inte tycker om dans bandsmusik,barnmusik el musik överhuvudtaget.Det är nackdelen med att jobba med de som ej kan prata el förmedla vad de tycker och vill.
Jag själv älskar tystnad och sätter aldrig på musik.
Jag tror man har kissedrömmar för att man är kissig men fortfarande sover.
Lycka till på intervjun
Kram

anette

26 mars 2014 20:16

Hej Lena.. Ja sant som du säger, det vet man inte riktigt , och alla kan inte säga eller visa om de gillar det eller inte. Men ibland kan man ju märka om nån skrattar eller blir glad, men klart ett dilemma ofta.. Jag gillar själv musik, gärna rock :) och högt, men inte på jobb.. Sen som du, gillar jag även tystnaden :)). Tack och jag hör av mig på måndagen, efter intervjun och efter besöket på blodbussen här i byn.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards