Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

Ja då e man himma igen...

Av anette - 2 juli 2011 22:06

 



Från jobbekvällen :) Och myser med lilla hilton      det lilla livet...

 

Ja fortf inget spår efter ägaren??!! Hm.. Allt e märkligt tycker jag..

 

 

Min arbetskamrat som har haft lilla hilton (har inget namn) men jag tycker det e passande till denna lady :)).. Sedan två dagar, och ägaren skulle kommit igår och hämta henne..

 

Men nr funkar inte? adressen / bostaden e till salu..

 

Min arbetskamrat har försökt få tag på människan på alla sätt man kan..

Varit på djursjukh med hilton, jo då hon nar chipmärkt men kunde inte spåra ägaren/anonym???   

 

 Kunde bara se att hon var lite mer än ett år, och inte två som ägaren sagt..

 

Så hon har försökt ta tag i mäklaren till ägaren, om de kunde lämna medd, försökt få tag i en granne, men svarar inte i tele..

 

Har de flyttat och ville ge hilton ett hem ??

 

Polisen kunde heller inte spåra ?? trodde de klarde det mesta ha ha.. men de sa att man kan ringa, så hämtar de henne.. Eller så lämnar man henne till nåt jourhem..

 

Ja stackars lilla hilton, som fattar ingenting   Vad ska det bli av detta lilla liv?? Som far fram o tillbaka.. Och inte veta vart hon ska nästa dag, olika människor hela tiden :(....

 

Nu ligger hon i mitt knä   och sover.. märks att hon är mer avslappnad här hemma idag än igår..

 

Hon e jättemysig och rolig.. Nyfiken och aktiv.. Duktig när man är ute med henne, och orkar gå långt, och även för alla trappor..

 

Men det blir hennes sista natt här, och tar med henne igen till jobb.. Så hoppas att allt löser sig till det bästa..

 

Ja mycket dogsnack ha ha.. Lugnt annars och gått bra på jobb 2 som vanligt, och tog en kaffe först på ettan :))..

 

Nu ska jag relaxa och ta det lugnt i min gröna soffa och njuta.. Värmeljusen är tända och hoppas jag slipper höra mer åska idag...

 

Och nån bra film går väl inte idag   kan jag inte tänka mig, inte en lördag    .... En jävla dålig tv jag har...


Men men... Sitter ändå och letar efter lite bilder så det e lugnt ...


Åskat som fan, och imorgon får jag ringa en liten trollunge som fyller år idag ( Grattis grattis)

 

jag ringer och svarar inte i tele när det brakar utav helvete)... Och hann inte ringa innan från jobb..

 

Nä nu ska lilla hilton få en bit kalkon/ skinka, och jag ska dricka min saft ha ha ha... Jodå saft dricks här oxå, fast jag har juuu precis klämt i mig en halv kanna kaffe..  ..

 

hasta la vista...

 

Dagens:

 

Ofta brukar det finnas logiska förklaringar till saker och ting, men inte alltid.. Djur är alltid djur.. Människor är människor och även djur och odjur.....Grrrrrrrrr



 



 
 
Pärle

Pärle

2 juli 2011 23:17

Det är ju också ett sätt och göra sig av med en hund, lasta andra. Då kunde de satt in en annons på blocket eller nåt. Är inte hunden värd mer än så..
kram..trollmor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

3 juli 2011 08:49

ja allt e skumt.. Får se vad som händer senare idag.. Så skriver senare ikväll när jag kommit hem..
kram

 
Ingen bild

Lena

2 juli 2011 23:22

Ja vad ska hända med Hilton? Får väl läsa i din blogg i morgon så man får veta vad som hänt med voffsingen. SOV GOTT! KRAM

anette

3 juli 2011 09:06

God morgon...

Ja får se vad som händer idag, om min arbetskamrat fått någon information idag.. Så skriver ikväll när jag e himma..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards