Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Ja ha ingen sol idag.. Tack för det :) eller inte..

Av anette - 4 juli 2011 20:42

 



Full rulle idag oxå..  men nu har jag placerat arslet i soffan och dricker mitt kaffe ur min gröna mugg, i min gröna soffa   ... Och jag gillar kanske inte ens grönt ha ha eller ??!! Hm..

 

Skit i samma egentligen.. Bara jag kan dricka kaffe och placera röva så spelar färg ingen roll   ...

 

pluggat lite idag med etik och livsfrågor, har inte börjat än med det..

 

Men gäller att dela upp allt och på onsdag ska jag oxå plugga, och det gäller lagar som jag ska sammanfatta till mitt eget, som ska användas till data lektionen på torsdag, då vi ska göra en presentation av det vi har med oss..

 

Om typ nån vecka eller så, så får jag eventuellt besök här :) Av mina söta goaste trollungar.. Då ska här busas och ut på äventyr.. Får passa på när man träffar dem.. Ska bli riktigt nice :).. Saknat dem..

 

ja till sist.. Förr var det ju alltid de elaka som levde längst, konstigt nog.. men det visste ni väl?!..

 

Nu har det bevisats tvärtom, har väl med klimatet o lite sånt shit att göra väl.. Konstaterat nu att alla elaka människor dör typ ca 10 år innan de goda..

 

Finns inget botmedel, och svårt att förebygga oxå säger dem, för regel har dem det i sig alltid och är födda sådana..

 

Tur att man inte tillhör dem ju, fy fan.. ha ha att de kan bevisa sådant, ja där ser man..

 

Och de som drack par kannor kaffe och några matskedar grillkrydda varje dag skulle slippa ökad hårutväxt, gällde röven oxå..

 

hasta la vista all bitches   ..

 

Dagens :

 

Frågan är inte vad som är meningen med livet, utan vad som är livets mening för dig.( okänd)..
 
ja det kan man verkligen analysera om, ja spekulera oxå   ....
 
 
 
 
  
 
 
Trollmor

Trollmor

4 juli 2011 22:05

Väldigt vad det kryllar av trollungar..*s*

Jag sprutade vatten på en katt härom dagen,
tyckte det var synd om fåglarna vi matar,
är det katten som är elak, eller jag? *s*
Det låg fjädrar under matstationen..
kram mor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

5 juli 2011 18:37

:) ja du trollmor, jag trollunge ha ha sen de två trollungarna :) en söt trollmor, ja sen vet jag inte om de oxå vill vara troll hihi..
Ha ha nä du e inte elak.. Elak är ett starkt ord, men det finns tyvärr sådana..
Kramiz.....

 
Marre

Marre

5 juli 2011 10:01

Hum, nu skrämde du upp än här... jag skriker åt måsarna varje morron för att dom väcker oss, nu har jag säkert förkortat mitt liv med en månad, huva säger man här :() Dom elaka kanske får ett längre liv, men ett med dåligt samvete då, he.

Kul med sött trollbesök .)

Ha det fint o här har vi ingen sol heller :(

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

5 juli 2011 18:42

ha ha .. Nej fan du e inte heller elak, så du klarar dig du med :))..
Ja alltid kul när små troll kommer på besök :)..
Solen har varit här idag :) Jobbat men har varit ute på äventyr, så njutit av värmen har jag fått göra.. Kram och hoppas solen har varit hos er oxå?....

 
madde

madde

5 juli 2011 12:48

Den teorin stämmer nog in, för det finns många fruntimmer som går runt och tror att de är 10 år yngre än vad de är. Kanske för att ta igen de 10 år de förlorar på att gå runt och vara elaka. Vanliga miljöer för dessa förvirrade själar är bl.a krogmiljöer m.m där de försöker dränka sina sorger och misära liv i sprit.

http://framtidsplaner.blogg.se

anette

5 juli 2011 18:47

Ha ha.. .. Där ser man.. Du verkar allvarlig? .. som du inte förstod att jag skämtade ?? :)) men det gör kanske du med ? :).. ha det nice.. Kul när du skriver ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards