Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Borde väl inte klaga av värmen :))..

Av anette - 12 juli 2011 20:50

  




Men gör det ändå ( pust pust)...

 

Varit ute på äventyr idag och nu kl 21 ska jag kolla på en film :) Gammal som jag sett typ 28 g..

 

men sån e jag ju.. Så kan se den åter.. Så man får skratta lite åt sjuk humor..Dum och dummare som kommer nu på sexan...

 

promenmerat med minstingen oxå, en stor runda..

 

Nu ska jag kasta mig i sängen och bli dummare ha ha..

 

Hasta la vista...

 

Dagens:

 

Av någon anledning, som jag inte säger så längtar jag tills jag e 41 ha ha( av många anledningar)..

 

Ha en fet tisdag :))

 

 

 

  Vilse igen lilla puh ha ha..

 
 
Ingen bild

Lena

12 juli 2011 22:19

Ah en nalle till mig <3
Ursäkta att jag inte kommenterar men jag har det rätt jobbigt för tillfället( med min mamma).

 
pärle

pärle

12 juli 2011 22:37

41 år, jag vet, hahahahaha..
Äventyr? Nu blev jag nyfiken..*s*
kram mor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

13 juli 2011 12:11

:)) Ja fast egentligen blir jag bara 29 ha ha.. Ja du, skumt eller inte :)) Men det kan ju hända innan ;)..
Äventyr ha ha ja du :)).. Kramar..

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

13 juli 2011 11:48

Får man fråga varför just 41? Va glad så länge du är ung och stark :)

Ja, det skulle vara jättekul och få träffas på riktigt över en god fika, en dag kanske :)

Hoppas dagen blir fin. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

13 juli 2011 12:13

Hejsan :)).. Ja nu har jag sagt A o inte B igen ha ha.. Kan berätta för dig, men inte här offentligt.. Folk kan ju tro att jag e koko ha ha fast det gör de kanske ändå..
Ja kanske en dag :)..
Kram o hasta..

 
Ingen bild

mig själv..

13 juli 2011 12:31

Lena.. Svarat 2 g på din kommentar men den syns inte här?

<3 Ja puh var till dig.. Tänker på dig.. Många kramar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards