Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Haft en riktig nice dag :)

Av anette - 27 juli 2011 21:14

    




Varit full rulle hela dagen här, och haft en fet kväll haha :)..

 

ja och klippt är jag oxå, fått mycket gjort denna dagen.. Nice det :)))..

 

Ja glömt vad jag ska skiva mer hm.. Förvirrad som jag e ha ha..

 

Jo en sak, blev uppraggad idag på stan :) Satt och drack en kopp kaffe på stenarna på Gustav..  

 

  Av en jättetrevlig man, han började prata med mig.. Så vi snackade en stund.. Sen ville han att vi skulle gå vidare och dricka kaffe på annat ställe..

 

Inga problem med äldre män :) men han här ha ha var 69 år... Ja han kanske bara ville ha sällskap men hm ha ha...

 

På kvällen träffade jag min väninna och vi kastade oss på gräset med kaffe :) och hon hade sin lilla dog med :) Jättenice var det..

 

Skönt att bara sitta där och snacka, skratta :) Det behövdes.. :)..

 

När jag sen kom hem så var även min stora son här :) som ska sova över...

 

kaffe här nu, men ska väl slänga mig snart..

 

känner mig glad idag tjohooo.... Får se hur länge det varar ha ha....

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

   I rönneholmsparken..

 

 

 

 

 
 
pärle

pärle

28 juli 2011 12:37

Prata kan man göra oavsett ålder..
Är du verkligen klippt?
Håret ser ut som vanligt..
Jag trodde du skulle ha en fluffig frisyr..
//kram..mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards