Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

kalaset e över och nu e det dags för nästa förberedning :)

Av anette - 3 mars 2012 18:58

 




Mysigt och roligt att ha familjen här, ja inte alla.. Fattades några kids, även mina haha.. Den store kom i torsdags och åkte till malmö idag, med minstingen..

 

Har ju firat med dem innan.. den lille haha skulle köpa byxor så han har varit med brorsan hela dagen.. han e på väg hem hit nu.. Så 20 ca öppnas dörren här..

 

Och brorsans trollungar hoppas jag få se en annan dag..

 

Ja nu vill jag faktiskt inte se en kladdkaka haha inte på några dagar i alla fall.. Och på måndag, tja kanske redan imorgon får jag skärpa mig hm åter igen..

 

Skärpa mig med träningen och äta regelbundet med mera.. Måste gå ner 4 kilo pust :) låter kanske inte mycket men det är det för mig..

 

Inte ätit middag än , bara skit idag så kan lika gärna fortsätta.. Slängt in feta kyckling lår i ugnen, lagom till melodifestivalen, med sallad till..

 

Så nu blir det mys pys.. Kommer en bild här nere vad jag fick av min syster och hennes fam :) av morsan och farsan har jag fått innan..

 

Hasta..

 

 

 

 

 

I like :)  sniff sniff sniff sniff

 
 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

5 mars 2012 08:13

Va, ingen mer kladdkaka, det som är så smarrigt, fnissar :)
Så fina presenter du fått och ser att du haft ett trevligt firande... Grattis på 40års dagen igen :)

Tja, lite läbbigt tycker lillen att gungan är, men ett måste när vi tränar upp balansen, he.

Trevlig Måndag och hoppas att den blir bra. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

5 mars 2012 22:35

Haha åt faktiskt kladdkaka igår hm, men nu får det fan vara nog :) så inget bakandet här på ett tag..
Ja det kan vara kul att fylla år *s* Tack tack..
Oki, så det är mest för att träna balansen, ja hundträning e inte min grej :) men bra balans e ju alltid bra att ha..
kram o Zzzzzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards