Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

Härliga fredag!!!

Av anette - 28 mars 2014 18:31

 


 

 

 

 

Skönt vårväder idag och hoppas det håller i sig, snöade ju för några dagar sedan.

 

Har planterat några blommor i krukor till mitt lilla bord där ute, fint tycker jag.

 

Och här inne i krukor har jag sått persilja, purjulök, gurka och tomat. Påsar som jag haft ett tag, vet inte om det blir bra haha spännande med tanke på att det är första g..

 

Var en rolig kväll igår, var på bio med kidsen i malmö. Tog en tidig kvällsbio, annars hade vi inte varit hemma förrän tolv-halv ett på natten.

 

Var nöjd med filmen: Captain Amerika , mycket action med explosioner, snabba bilar och pang pang..

 

Roligt och jag uppskattar att sönerna som är 18 och 23 fortf vill umgås med sin morsa ibland :)

 


och det var de som frågade om jag ville med *s* och vi har alltid skoj, samma humor...

 

Njuter nu av kaffet efter middagen,  blev kassler,  potatissallad och vanlig sallad med italiensk dressing. 

 

Nu är det bara 3 dagar kvar till intervju 2 :) ja herre min jävel nu är väl ändå väntan snart slut efter 3 månader suck.

 

Efter måndagen tar det nog inte långt tid till besked om jag får det eller inte.

 

I mailet från regionchefen, stod det att de boende ska börja eller nån redan har flyttat in, alla flyttar inte in samtidigt och de har redan 5 personal från början tror jag.

 

Ska vara där 13 30 och efter det ska jag till blodbussen på torget och lämna blod.

 

Ha en härlig fredag :)))

 

Hasta!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards