Alla inlägg den 20 februari 2012

Av anette - 20 februari 2012 23:04

 




När jag väntar på bussarna och på resorna :) känns lite lättare då, och tiden går lite fortare..

 

Till våren och sommaren blir det väl lite roligare med väl *s*.. kvittar hur mycket jag än har på mig så Brrrr..

 

Jobbat på ettan idag, nice det.. Fjäskar inte haha men under alla dessa år som jag har jobbat där, har jag inte en enda g suckat, pustat eller känt att jag inte vill dit :) aldrig..

 

Och det är väl ett bra tecken.. Känner mig himma där med allt och alla.. Även om jag söker annat, fy känns tungt men men.. Och det kan ju dröja så klart, men tanken på att lämna oxå, vill jag inte tänka på faktiskt, inte nu..

 

Kom hem för en stund sedan, och även om tuppajäääveln kommer 04 20 *s* oj så kan jag inte lägga mig direkt även om jag borde hm..

 

Uppe i varv för fan haha ja skulle kunna fixa och dona här nu, kanske bakat scones mums, lite sugen e jag allt med o boy.. Ja det vore fett men hoppar väl..

 

Dricker Thea här nu, ja ni hörde rätt.. Så uppe en stund till.. Sedan ska jag krypa ner i mina täcken och snarka lite..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Ge kritik och ta kritik, klokare och visare blir du, om du kan ta och ge.. Ris och ros då typ.. Man kan ge utan att det är personligt, inte alla som förstår det bara..

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards