Alla inlägg den 22 februari 2012

Av anette - 22 februari 2012 22:06

 




Tja och lite snurrigt, och en smått vilsen dag, så hoppas morgondagen känns och blir lättare :)

 

Fast imorgon e det åter dags för byttor, krokar och olika vinklar med dess tillbehör   hm..

 

Skoldag imorgon , så det kan bli lite förvirrat haha.. Trött och orklös så får jitta kraften igen längs vägarna, både de krokiga, ja och de till vänster och höger med..

 

Har bestämt att fredagen ska gå åt till göra absolut inget, bara vara och andas, 1, 2, 3... Men om ja känner mig rätt ( förmodligen) så vet jag vad som händer haha..

 

Jobbat på tvåan idag..

 

Saknar ettan.. och nästa tis ska jag inte jobba där, då är det utbildning hela dagen, via jobb.. Så ettan, vi ses om två veckor..

 

Saknar det trygga och det vänliga, där jag känner mig hemma med allt och alla..

 

Pust pust.. ja varit en pustande dag, hm och lite ledsamt hm.. ja de dagarna..

 

Nu ska jag dricka mitt the och ska sova i soffan i natt.. Tja bara känner för det , fast jag nu har ett eget rum och min feta säng haha..

 

Imorgon är en annan dag, tacka fan för det :))

 

hasta la..

 

Dagens:

 

Saknar igår :) ja gårdagen.. hade så roligt, mysigt på jobb.. Minnesvärd stund med boende som jag kan se framför mig :) tänkte även på det hemma igår, med ett leende på läpparna..

 

Och vi hade en riktigt nice fika stund :) Lena bjöd på gooooooooo fika haha ja tur jag hade tablett så jag kunde äta, Tack tack.. Så omtänksam ..

 

och fick även lite saker av Lena, som jag blev glad för.. Ja nu kan jag äta äpplen igen haha mer säger jag inte, plus lite annat som jag behövde i mitt hem..

 

 

  Only for Lena ...

Ovido - Quiz & Flashcards