Alla inlägg den 11 mars 2013

Av anette - 11 mars 2013 13:57

  Bara undrar liksom *s*



Ja i alla fall så har jag inte varit här på ett tag..  Inte haft tid, lust och ork..


Har inte hänt så mycket sen sist ändå :) mest sjukdomar, värk, röntgen(förkalkningar i axel) ,läkarbesök, sjukgymnast besök, spruta i axel, tandvärk och antibiotika, dra ut tandfan sedan, sjukskriven, magprover, har magkatarr, IBS ( tarmsjukdom, irriterad mag och tarmkanal, system.


Hade visst lågt kaliumvärde hm skumt, tycker jag får i mig det, men tydligen inte tillräckligt *s* Så läkaren tyckte jag skulle äta bananer haha och ta omprov om en månad, Sen hade jag tydligen röda blodkroppar i avföringen, så måste göra en koloskopi fy usch tvi blää, En slang upp i röva *s*


Så nu hoppas jag på bra svar efter den undersökningen, och det sista då, att få träffa en dietist om vad jag kan äta, verkar inte vara mycket hm *s*..


Sen får det vara bra med allt skit, vore nice om man kunde sen få må bra :) och inte det ena avlöser det andra hela tiden, lite tröttsamt..


Har lite att ta igen här :) men det kommer.. Så ni får se mer av mig här *s* blir regelbundare absolut ..


Ledig idag efter jobbehelgen, så varit städ, tvätt och promenad.. Skulle egentyligen åkt till Malmö och varit social *s*


Men nää jag orkar inte sätta mig på bussen haha nu när jag e ledig, så blir social efter jobb imorgon i stället.. Krävs planering när man bor så här, långt ifrån alla..


Idag blir det filé från norra stilla havet haha, står det på possen i alla fall :) steka med lite olja och såna grejer, sen sallad och broccoli till det..


Nu kaffe och soffan en stund, innan jag förbereder maden :))



Tjohooo så länge , hasta la..!!


Dagens:


  Nä precis, skit i det haha!!      Lev Här och nu :)






  Härlig färg :)

Av anette - 11 mars 2013 13:46




Är det på andra sidan eller   ....






 

Ovido - Quiz & Flashcards