Alla inlägg den 17 mars 2013

Av anette - 17 mars 2013 09:10

   Men solen är framme :) Härligt det i kylan ändå..


Blir en långpromenad här senare med båda sönerna..  Kanske inte verkar mycket att se här i lilla byn *s* men på vår och sommar när det är grönt så är det superfint, och faktiskt många mysiga ställen att se här omkring..


När det är varmare ska jag lära mig vägen att gå hem till morsan och farsan :) Tror inte att det at mer än en timme?! ingen aning men det lär jag väl märka :)


Imorgon blir det jobbekväll så lite sovmorgon då :) till 06 i alla fall, stor skillnad än 04 15..


Minstingen tja låter som om han är 5 år haha men han är ju min minsta, har studiedag imorgon..


Tycker det är så skönt att han trivs så himla bra där, både med eleverna i klassen och lärarna.. Synd bara att de flesta i klassen bor långt ifrån.. Tror det är en som inte gör det, så kanske ska de börja träna tillsammans..


Är en bra utbildning han går, och de får körkort för mellan 120 000- 180 000 inte klokt egentligen :) ska man vara tacksam för, tänk vilka jobbmöjligheter alla och min son får..


De har ibland drogtest där på skolan, nu för ett par veckor sedan, tycker det är bra... Borde ha det på alla skolor, även högstadiet.


Och min son ska bli lastbilschafför :) tror det passar han utmärkt.. Blir inriktning mot det nu till hösten.. han har även fått bra beröm av sin mentor på det mekaniska , både på det praktiska och terorin i verkstaden, men det vill han inte bli ( mekaniker) men bra att kunna lite där oxå ändå, när han får en egen bil..


Hasta!


Dagens:


En tanke ( Önskar att fler kunna se saker och tink från andra vinklar ibland, och inte bara ha ett synsett.. Typ : mitt sätt : min åsikt och min regel) Men vill man så kan man :).. Menar i allmänhet)


 

Ovido - Quiz & Flashcards