Alla inlägg den 16 mars 2013

Av anette - 16 mars 2013 13:53

   ja när är man en *sån*



Alla pratar om alla mer eller mindre! Är vad jag tror i alla fall.. Kan man prata om någon utan att det kallas för skvaller?! Och är det jag själv som bestämmer när det är ok!?


Tycker det är roligt med skvaller så länge det inte är elakt, enligt mig själv då..


Man kan även vara nyfiken om något/någon, om det är i all välmening så tycker jag oxå att det är ok!


Sen finns det de som har   Ja stora öron då *s*


För att snabbt    


Kanske brist på annat, eller har en tråkigt liv!.


Varit med många gånger att vissa låtsas bry sig om en, sedan baktalat om vad de vet om en medvetet.. Sånt gillas inte..


Har själv som sagt skvallrat, haft en magkänsla om något.. Något som kanske känns fel, men vet inte om det ger mig rätten om att skvallra eller vad man ska kalla det..




Av anette - 16 mars 2013 12:39

  Apa mig kanske haha .. Tyckte denna apa påminner om mig :)) ingen av oss har ju så mycket hår på huet!!..


Ja jag är väl en pajas/apa ibland *s* men jag är väl inte den enda då väl?!! Kan ju vara lite crazy ibland och göra nåt spontant/galet utan att tänka mig för ..


Ja är väl inte rädd av mig på det viset kanske att göra bort mig, som jag var förr..


Idag vet jag inte om jag gör nåt galet, vet aldrig det i förväg och kanske bäst det *s*..


Hasta la vista!!


Dagens:


    Haha ja det gäller många :)  Mig själv oxå ibland faktiskt *s*


Kommer på mig ibland, hm va fan sa jag egentligen, det lät nog inte så bra.. Ibland när jag ska rätta till det, blir det värre.. Men menar aldrig nåt dumt eller så, fast det kanske låter så.. Är nog inte ensam om det heller..

Fast jag frågar nog, om jag är osäker: Hallå där, vad menar du egentligen!!



  :) Haha fan vad söt!!





  

Ovido - Quiz & Flashcards