Alla inlägg den 22 mars 2013

Av anette - 22 mars 2013 14:01

                 Dietister sa kvinnan på vårdcentralen via tele..    Hm !!                                                   



Ok skumt det tycker jag, om det behövs.. Hon skulle i alla fall säga till min Läkare, och jag får samtal i nästa vecka. Så då är det inte säkert att jag får en.. Svårt att pröva mig fram, eftersom det inte spelar någon roll vad jag äter, eller inte äter så har jag problem med magen..


Snö och sol här i lilla byn :) Varit ute på en promenad, sen fixat lite här hemma.. Nu ska jag snart lägga mig i soffan *s* med filten och koppla av och kolla på tv..


Ikväll är det ju fotboll :) ska kolla här tillsammans med sonen, Sverige och Irland var det visst..


Så bakat till en gooo fika, sen vet jag inte om jag kan äta, annars får jag lukta..


Hasta la..


Dagens:


 





  Nä en banan kanske *s*'



Ha en superskön helg alla!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards