Alla inlägg den 20 mars 2013

Av anette - 20 mars 2013 19:42

  I sinnesrummet och njuter av tända ljus :) och tystnaden! Så skönt..


Inte haft tid att vara här på ett par dagar, jobbat långa dagar/kvällar och åkt bussar *s*


Igår fick jag ett samtal av en chef från Höör där jag oxå har sökt jobb.. Det gällde sommarjobb och timanställning..


Hon ville bara checka med det, och sa som hon uppfattade mitt CV, att jag sökte fasta tjänster.. Det förstod hon ju, och jag sa att jag skickade trots det, så ni vet att jag finns :)


Hon sa att hon skulle spara det, ifall nån tjänst dök upp :) lät som hon menade det i alla fall..


Inte ätit sen imorse :( magen bara värre usch.. Kvittar vad jag äter ju, tröttsamt.. Om magen är supersvullen, kramper så klarar jag inte av att äta..


Haft det lugnt och skönt sedan jag kom hem från jobb :) Hm har jag städat nåt då?! jo golven *s* dammat och skurat vasken med citronpulver sniff sniff..


Blir en dusch här snart och sätta mig i soffan med en bok :) som jag har lånat av min arbetskamrat (Yoga) Tänkte läsa igeneom den på ett par dagar, prova mig fram med olika övningar..


Ska vara bra oxå om man har IBS, och sen är det bra att hitta sätt att koppla av, och att vara i nuet.. Spännande!! Ska bli roligt faktiskt..


Ledig på fredag innan jobbehelgen.. Blir att ringa vårdcentralen och fixa teletid till min läkare, ang remiss till koloskopin, så hon har gjort det *s* och att fixa så jag får en dietist. Ska boka tid för min äckliga leverfläck, som  är stor och blää.


Har den vid knät, och haft den i flera åt men inte tagit itu med det.. Hoppas de kan bränna skiten där på vårdcentralen, men den måste bort tvi!!..


Tur man har frikort nu :) tills november i alla fall..


Dagens: Tanke:   Jag har världens bästa arbetskamrater   tänker på det ofta, även i morse kände jag mig så tacksam..


Hasta la!!..



 

Ovido - Quiz & Flashcards