Alla inlägg den 25 mars 2013

Av anette - 25 mars 2013 19:12

 



Var hos tandläkaren i byn i morse och hämtade receptet.. Undrar bara varför de inte ringer in det?! hm ja ja får ju röra på mig lite *s*..


Annars har det varit lugnt i flabben i dag haha skönt att ha nån dag utan smärta någonstanns :)


Skönt att komma till jobb igen i morgon, trots tuppajääävelen kommer in sovrummet och galer lite över 04 usch!!!..


Promenerat mycket omkring här idag, sedan gjorde jag och sonen ( den ena då) *s* negerbullar mums, har inte ätit nån, och ska inte göra det i heller..


Han och jag i köket är väldigt roligt, mycket skratt :)


Så en himla lugn och skön dag .. Ja golven har jag städat ikväll, tvättat en maskin och nu ska jag snart sätta arslet i soffat och ta det ännu lugnare innan Zzzzzzz..




  Hasta la vista   

Av anette - 25 mars 2013 07:01

 



Sitter och väntar på att kl ska bli 07 45 så jag kan ringa tandläkaren, be dem att lägga in recept på pencillin igen hm..


Känningar från och till i den enda tanden, igår blev det värre när jag var på väg till jobb.. Så ringde och sjukade mig, ont i örat och sprängde i munnen.


Så hemma idag oxå, eftersom när jag sjukade mig vid 09 igår så ska jag friska mig kl 12 samma dag, om jag kommer dagen efter.


Och svårt att veta just då, kan jag inte riktigt veta.. Men idag känner jag knappt, så hade kunnat jobba suck.. Men ska be om pencillin ändå, kan ju komma när som helst ändå..


Så det blir en lugnt dag, får inte glömma att friska mig snart bara :) ska jobba imorgon.. Jävligt jobbigt när det svänger så på det viset..


När det är som värst spränger det, och precis som om man skruvar upp smärtan ibland stegvis.. Lite öm, ont gör inget, men fan så obehagligt, och man vill bara vara ifred..


Nu en kopp kaffe innan jag ringer, sen måste jag iväg snabbt och handla kaffe :) ..


Hasta!!

Ovido - Quiz & Flashcards