Alla inlägg den 21 mars 2013

Av anette - 21 mars 2013 18:23

  Sen har jag helg på jobb   !! Härligt och jag gillar våra helger..



Ja då sitter jag här med kaffet i vita muggen igen *s* inte klokt..


Tumlaren är igång och det luktar vanilj om kläderna sniff sniff.. Och sen har kläderna en känsla av friskhet och mjukhet av icke dess like.. Luktar lite orkidé oxå *s*..


Trött är jag gääsp.. Inte många timmars sömn denna vecka, sent hemma och tidiga morgnar.. Tänker absolut inte gå upp 04 15 imorgon, sovmorgon till 06-17 högst.. Annars får jag huevärk.. Ska ringa lite telesamtal oxå, eller jag menar ett förresten, till vårdv..


Dagen på jobb har gått bra som vanligt, lite lugnare än igår *s*   Gjorde en äppelkaga med mycket kanel en stund innan jag gick oxå.


Smakade lite innan jag gick :) ja och några andra med, godare än förväntat..


Ja ha då fick jag kallelsen som jag väntat på idag, koloskopin ( men k eller C ) står olika hur man stavar på det, men mig spelar det ingen roll..


8 A4 sidor pust *s* förstår det mesta, men nåt fattade jag inte.. Får väl läsa det par g.


Ska även kolla upp om jag är ledig då, och hur jag jobbar kvällen innan *s* för då ska jag dricka en jäkla massa hm ja och sen skita då haha..


Flera lite vätska med pulver som ska hämtas ut på apoteket, ett glas i kvarten.. Efter det ska det drickas par liter ren vätska, dagen innan och även på morgonen då jag ska dit..


Tur jag ska till Eslöv igen :) så jag vet att jag hittar dit, och får kolla upp bussarna, eftersom de går så sällan..


Fått en manlig läkare hm.. Måtte han vara ful och gammal haha.. Vill inte att en snygg man ska köra upp en slang i arslet på mig..


Ska tas prover oxå, vävmadsprover, odlig.. Förmodligen och förhoppningsvis får jag bedövning och smärtstillande, står så i alla fall..


Nä nu ska jag ringa min syster :) som fyller år idag, nästan glömt oj då.. Sen ringa min mor och bla bla lite..


Sen blir det i soffan med myskläder och filten som ligger i tumlaren nu :)


Hasta la vista!!


Dagens:


En tanke då, undrar ibland om hur jag uppfattas haha menar då om man inte känner mig :) De som känner mig ordentligt vet ju hur jag tänker för det mesta, mina brister och fel *s*



 

Ovido - Quiz & Flashcards