Alla inlägg den 14 mars 2013

Av anette - 14 mars 2013 20:29

  Så här glad är jag för det haha.. Då måste man ut med dem för att åka pulka, det vore ju fruktansvärt usch  ...


Ja vad är det med mig och apor, döskallar hm.. Har fortf mina döskallar (hue) i mitt ena fönster här i vardagsrummet..


Tycker de passar in där, tog inte ens bort de till jul haha..


I tisdags efter jobb så var jag social par timmar innan jag åkte hem till byn, inte klokt.. Som sagt krävs planering för det nu för tiden :)


Men ändå lång dag då, upp lite efter 04 sen tog bussen från södervärn 19, himma i dimman 20.. Då trött, fixa lite, dusch sen bara att gå och Zzzzzz innan tuppafan skulle komma igen..


Igår hm vad gjorde jag då?! Jo jobba och åkte buss, sen sviktar minnet   ..



Idag är jag nästan säker på att jag har varit på jobb *s*.. Snöar nu här som fan i lilla byn, tja det kanske snöar överrallt..


Nu i eftermiddag och kväll har jag bara softat :) säger ofta det att: idag har jag inte gjort nåt, bara tagit det lugnt haha men sedan tänker jag ( överdriver inte) hm då kommer det ram att jag har dammsugit, torkat golven, tvättat, torkat alla köksskåpen, dammat klippt till blommorna, skurat the shithouse!


Men jag ser nog det som avkoppling :)) Älskar att diska oxå   kanske knasig *s*


Idag har jag inte gjort det alls här hemma= sant!!.. Eller vänta nu!! Nä jag har bara varit faktiskt :)


Nu snart på 6 an tror jag det var) kl 21 kommer    


   Amerikansk action från 2010. Efter tio år i fängelse har Driver ett enda fokus - att hämnas mordet på sin bror under det fiaskoartade bankrån som ledde till hans fängslande. Nu en fri man med en dödlig att göra-lista i handen är han äntligen ute på sitt uppdrag, men två män är honom på spåren. Producerat år 2010. Regissör: George Tillman, Skådespelare: Dwayne Johnson, Billy Bob Thornton, Moon Bloodgood, Oliver Jackson-Cohen, Maggie Grace.




Hasta!!


Dagens:


Måsta skärpa mig ibland, att bara vara här och nu i mina tankar :) inte vara redan på imorg eller nästa v, nästa år haha inte över småsaker i alla fall..     ( Här och nu ) ( nu och här ) ;))



  Tänd ett ljus och låt det brinna!!


Ovido - Quiz & Flashcards