Alla inlägg den 15 mars 2013

Av anette - 15 mars 2013 09:27

  Börjar bli lite tröttsamt *s* Tycker jag får i mig tillräckligt, så konstigt att kaliumintaget är lågt , skumt..


Själv tror jag det har med magen att göra faktiskt, men men får väl se på nästa prov om några veckor..


Sov ända tills 08 idag :) skönt det, för det händer inte så ofta.. Har inte ens gjort mig i ordning :) sitter och softar här och lyssnar på musik..


Tumlaren är igårng, och snart åker dammsugaren fram.. Sonen slutar tidigt, så möter han vid vår affär och handlar för dagen. Senare idag kommer min store son, som blev 22 i onsdags..


Ibland känns det overkligt att barnen är så stora, och minstingen blir 18 till hösten :) Och själv känner jag mig fortf som 28, kanske därför får jag inte ihop det i min hjärna haha..


Får väl se i framtiden om man får några barnbarn *s* Inget man ska ta för givet * faktiskt inte alla som vill ha barn, många tycker det är konstigt..


Ja man tycker mycket är så konstigt ibland haha ja jag oxå så klart :) men man ska väl ändå göra och leva som man själv vill, och inte vad andra vill och förväntar sig..


Åter normer, värderingar är väl upp till en själv :) 


Hasta la!!



  

  Woohooo tjohooo !!!


Ovido - Quiz & Flashcards