Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Dags åter för en kur av!!

Av anette - 25 mars 2013 19:12

 



Var hos tandläkaren i byn i morse och hämtade receptet.. Undrar bara varför de inte ringer in det?! hm ja ja får ju röra på mig lite *s*..


Annars har det varit lugnt i flabben i dag haha skönt att ha nån dag utan smärta någonstanns :)


Skönt att komma till jobb igen i morgon, trots tuppajääävelen kommer in sovrummet och galer lite över 04 usch!!!..


Promenerat mycket omkring här idag, sedan gjorde jag och sonen ( den ena då) *s* negerbullar mums, har inte ätit nån, och ska inte göra det i heller..


Han och jag i köket är väldigt roligt, mycket skratt :)


Så en himla lugn och skön dag .. Ja golven har jag städat ikväll, tvättat en maskin och nu ska jag snart sätta arslet i soffat och ta det ännu lugnare innan Zzzzzzz..




  Hasta la vista   

 
 
Ingen bild

HMJ Konungen af Linköping

25 mars 2013 22:19

Tjena tjena bagarinnan!
Fullt ös ser jag! Bakar chokladbollar med kokos! Vad duktiga ni är!;-) Som jag sa till kassörskan i fiket (tror hon var ifrån Irak)! Kan du ge mig rund & brun kaka med mjäll på..t.o.m. hon log åt det!*s* Men det var annan historia..
Ser att du fått starkare medicin..hoppas det fixar ditt problem så det underlättar din vardag! Hur är det annars då..kneget funkar bra? Förresten, hur sjutton pallar du..upp 0400!! En annan skulle vandra runt om dagarna som en zombie..:-)
Själv fått energitapp efter influensa x 2..cyklade hela förra veckan till skolan & i fredags tog krafterna slut..ben & armar som stenklumpar, kroppen trött & så fort man gör nått bara dunkar hjärtat! Helslut..nu hemma & vilar & gör inte ett skit! :-( Gott bara att vila.. :-)
Ha det gott & natti natti Anette.."som troligen redan mött John Blund"..Zzzzzz

anette

27 mars 2013 08:10

Hallå tjena där :)) Blev negerbullar med pärlsocker *s* hur de smakade vet jag inte, men de såg goda ut i alla fall.. I konditoriet här i byn funns en lapp på dem, kalla dem vad du vill :)
Hoppas du känner dig bätte nu efter influenserna..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards