Alla inlägg den 1 juni 2011

Av anette - 1 juni 2011 17:38

 


Dock för några år sedan.. :)) Mindre hårväxt idag...

 

Sovit en liten stund precis.. Helt slut :) Fram med kaffet för fan..

 

Varit i skolan hela dagen på Rönnen, Ingen trollmamma där idag :( men får snart besöka Trollfamiljen:)..

 

Idag i skolan har varit roligt som vanligt.. idag har vi gått igenom Olika tarmsjukdomar,diabetes, läkemedel, gallsten, blindtarm,magsår,magspjälkningen mm..

 

Fixat lite här hemma nu och ska kasta mig snart i badet (nice) .. Läsa lite tänkte jag med ( inte i badet) funkar inte för mig ha ha...

 

Imorgon e ju den enda lediga dagen på veckan, och sen jobbar jag fre lör sön kväll.. En riktig killer helg.. Gillar inte så många kvällar i rad bläää.. Även om de väl går fort ..

 

Så ska hinna ta vara på dagen i morgon :) Börjar med att gå upp kl 06.. Tvätta och städa.. Sen ut och powerwalka.. Då e jag säkert klar med allt till senast 12..

 

Och därefter bara ta det som det kommer..

 

Tanke:

 

Klaga på andra kanske man gör, men man kan oxå rannsöka sig själv och göra en förändring oxå, istället för att bara göra ingenting..

Inte bara den ena som det e fel på hallåå!..  Kan du ta första steget till en förändring så e du inte så jävla bitter som du tror.. Mår man inte själv lite bättre om man bjuder på sig själv och inte bara ser fel på en annan hela tiden?.. ( dagens analys, typ)

 

hasta la vista...

 

Dagens:

 

Alla har vi våra masker.. mer eller mindre.. Du har dina olika, med olika utseendedrag, olika looks och olika sorts kroppspråk och mimik för de olika maskerna..

 

 tror att du vill ha det så, att du inte vill att någon ska se hela dig, den du egentligen är..

 

Kanske är en rädsla och osäkerhet, eller det enda som du vet..Att ingen ska komma dig nära.. Förstår det och kan känna igen..

 

Att inte bli sårad eller att visa sig sårbar..men bakom alla dessa masker som du bär, så ser jag bara en.. Och det är du..

 

 Med mig kan du vara som du är, inte dömmer jag dig eller kommer att såra dig.. Kan finnas alltid för dig, om du bara låter mig få komma in i ditt liv..

 

 Ska aldrig svika dig.. Men inget man kan tvinga dig till, bara att ha tålamod och låta dig komma när du är redo..

 

Önskar att du vågar, vill lita och känna dig trygg med mig.. Alltid..

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards