Alla inlägg den 20 juni 2011

Av anette - 20 juni 2011 19:40

 


Fortf idag hm.. Så ingen jävla powerwalking idag.. men var ute på en liten vanlig runda..

 

ja imorgon ska jag jobba äntligen igen tjohoo... Skönt med de vanliga dagsrutinerna igen :)..

 

Just nu har jag en stor längtan till morsans köttbullar    ska snart få träffa dem.. Bara några dar till, sen jävlar..

 

ja annars har det inte hänt så mycket de närmsta dagarna, har ju varit isolerad i hemmet ha ha..

 

haft en del tankar och funderingar som vanligt :) om lite av varje..

 

Så vi säger väl så..

 

hasta la...

 

Dagens:

 

Många tänker på att förändra världen men alldelles för få tänker på att förändra sig själv.  (okänd)..

 

 

 

Av anette - 20 juni 2011 08:33

   Så fram med paraplyet, det som jag inte har.. ja lite regn tål man..

 

Är det så här senare ikväll oxå, så perfekt för Powerwalking, Slarvat fan ju.. Men men bara på det igen.. Bara jag har rocken med mig så blir det fett ha ha.. (rock i öronen.. :)..

 

Fortf lite seg idag, så det blir lugnt här hemma...

 

Hasta..

 

Dagens:

 

Kommer åter ikväll ...

 

 För dem som tror behövs inga bevis. Men för dem som inte tror är inga bevis möjliga.  (okänd)

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards