Alla inlägg den 16 juni 2011

Av anette - 16 juni 2011 21:00

 



Och lite shit ikväll :)) men trött ssom fan nu.. Så shitet kommer imorg istället..

 

Ska lägga mig i soffan med täcke och kuddar, och titta på en film som börjat nu.. Ja ska jag somna åter i soffan, eller inte?!.. Spännande ha ha..

 

 

 

 

  Va fan... Dricker Puh kaffe?!.. ja han överraskar mig hela tiden ha ha.. (kallblodig mördare, och en kaffekärring)..

 

Natti natt.. Och peace and love...

Av anette - 16 juni 2011 17:01

  Suttit i skolbänken hela dagen... Idag var sista dagen för medicinsk grundkurs.. Genom gång av olika sjukdomar har det varit hela dagen.. Bra med repetioner..

 

Så visst har jag blivit klokare idag ha ha... Nåt som jag inte visste innan, var att innan 1930 fick människor med epilepsi inte gifta sig hm...

 

Nu börjar vi med miljö och säkerhet innan sommarlovet från skolan...

 

Jobba i helgen på jobb två.. Roligt det :) sen till ettan på söndag efter tvåan för    det gillas det   .....

 

Ja då var det skolavslutning för den minsta idag, och det tycker han säkert är skönt ha ha.. Ja denna sommar ska han inte jobba som förra men men..

 

Tror det kanske är hans sista sommarlov ever (kanske) :) ja då får han passa på att njuta, för till hösten har han några år kvar att plugga, sen jobbar han nog nästa sommarlov..

 

Roligt att han valt något som han verkligen gillar, och det e väl fan en fördel...  

 

Just nu längtar jag till min semester... ja det gör väl alla ha ha.. Förmodligen..  Ta dagen då som den kommer, inte planera, vara spontan och galen :)  Strandpromenader, grillningar med öl och vänner, lite utflykter..

 

Ska vara oxå kattvakt här hemma några veckor :) tradition ... Två st goa katter, mysigt att ha dem ibland.. Tror det e tredje sommaren i rad.. och eftersom jag inte ska iväg på större grejer så är det lugnt...

 

Men brukar vara jobbigt sen bara när de åker hem igen, man fäster sig lätt vid dem, o de e så jäkla roliga här, och bra sällskap..

 

känner på mig att detta blir en härlig och fet sommar :) .. Får tiden utvisa ha ha...

 

Ska nu läsa några sidor i medicinsk grundkurs ha ha ja kursen är slut, men det var något om en sjukdom som jag vill läsa mer om..

 

ja åter ska jag bada ikväll.. Är bortskämd med ett badkar, det är lyxigt det, med ett fett bad..

 Varmt ska det vara, så man nästan bränner arslet när man ska slänga sig, sen bubblor som det skummar utanför badkaret..

 

vad ska jag lukta ikväll ? hm.. ja kanske vanilj, var ett tag sedan :)... Sen kaffe på det i mina myskläder och kärringaknuten, då är jag nöjd :))... jag är inte så jävla kräsen ha ha på lyx och kvalite..

 

kanske jag kommer in här senare ikväll med lite shit o stuff :)  vet man aldrig.. Så läsning sker på egen risk i så fall...( som vanligt)

 

Hasta la...

 

Dagens:

 

Så länge det finns liv, finns det hopp... och så länge det finns hopp så finns det glädje.. Så länge det finns glädje så finns det drömmar.. Så länge det finns drömmar så finns det mål.. Så länge det finns böner så finns det kaffe ha ha..

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards