Alla inlägg den 5 juni 2011

Av anette - 5 juni 2011 21:24

 


Och nice att vara hemma nu oxå:))... haft skoj på jobb två och känner mig mer hemma med rutiner o dyligt.. och de jag jobbar med e toppen...

 

Ja lite färg har jag fått trots man jobbat i helgen.. Fast har hållt mig i skuggan, så man fan kan andas...

 

imorgon är jag ledig, men får gå upp tidigt ändå, men skönt det.. Gillar morgnar.. Blir städ och tvätt och iväg för lite ärenden.. Men om solen o värmen kommer imorg, så blir det ut o njuta av den senare, bara det finns skugga oxå ha ha...

 

nä, nu ska jag slänga mig i duschen, fan lite klibbig blää ... Sen kan jag åter placera arslet i soffan med kaffet och lukta gott igen, kanske apelsinlotion idag:)

 

Hasta la vista...

 

Dagens:

 

Du säger att du inte kan?.. Men andra har kunnat, så varför kan inte du?.. Man kan i alla fall försöka... Andra har haft det som du och kunnat lämna.. kanske du inte har viljan att ens försöka.. Det enda som du vet o känner dig trygg med, gör att du inte försöker tillräckligt...men det finns vägar, det finns andra sätt och en annan sorts trygghet.. Men är främmande för dig, den nya vägen...

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards