Alla inlägg den 19 juni 2011

Av anette - 19 juni 2011 20:19

   


Ingen feber idag, och känner mig pigg nu ikväll :) skönt det faktiskt..

 

Så nu orkar jag sitta mer vid datan, tänkte plåga vännerna senare på faceb.. med videos och konstiga inlägg ha ha så de undrar, vem fan e hon egentligen ?!.. ja de kan de undra, helt ok :))..

 

Ja tjatig men skriver för min egen del, fast jag vet andra läser..

 

    Vill och försöker gå vidare.. inte tänka och sakna ( m) inte fan hälsosamt.. Känner en jävla sorg.. Tänkte om jag dunkade huvudet i väggen, så kanske han försvinner från skallen ...( det hjälpte inte) Aajjj..

 

Just nu störar jag mig på facb, rätt kul faktiskt.. Människor tänker o analyserar säker nu haha ..

 

lugnt annars här, inte hänt så mycket  dag, mer än att jag vilat, kollat på tv..

 

Säger hasta la vista bitches    

 

dagens:

 

Den som hatat och fortfarande hatar... har av någon anledning inte gått vidare... Stackars jävel... Släpp för fan och må bra...

 

Var rädd om de du har.. imorgon kan det vara för sent..

Hata gör dig olycklig, bitter...

 

gammalt är gammalt... lev här o nu.. Må bra och var tillfredsställd med livet och de kära du har omkring dig....

 

 

 

 

 

peace and love ... and some.............

 

Av anette - 19 juni 2011 12:13

  



*  Vi är så beroende av andras omtanke i början och slutet av vårt liv,
hur kan det då komma sig att vi i mitten av det försummar att visa omtanke om andra?       Dalai Lama


* Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser.
Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.    Lucius Seneca

 

*  Många drömmer om ett evigt liv, fast de inte vet vad de skall ta sig till en regnig söndagseftermiddag.   

 Susan Ertz

 

*  Håll inte tillbaka dig själv. Du är allt du har.  

 Janis Joplin

 

*  Du kan misslyckas många gånger, men är inte misslyckad förrän du börjar skylla på andra.   Olaus Petri

 

*  Att erkänna ett misstag är att tillstå att man blivit klokare.   Johann Kaspar Lavater

 

*  Den som ställer många frågor ökar mångas visdom.   Kinesiskt ordspråk

 

*  Den som bedrar alla, bedrar även sig själv.   Luigi Pulci

 

*  Det är framtiden jag är intresserad av - eftersom att jag kommer tillbringa resten av mitt liv där.
Charles F. Kettering

 

*  Det du gör talar högre än det du säger.
Okänt ursprung

 

*  Den som inte griper sin chans kommer att grubbla över den hela livet.


*  Så länge du är övertygad om att det du gör har en mennining, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg..  Arlene b

 

*  Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig.

 

*  Med lögner kan man kanske ta sig framåt i livet, men man kan aldrig vända tillbaka.

 

*  Ödet ger oss våra släktingar men våra vänner väljer vi själva.  Jaques Delille

 

*  Kom ihåg att ingen kan få dig att känna dig underlägsen om du inte tillåter det.    Eleanor Roosevelt

  
*  Hellre vara tyst och misstänkas för att vara dum än att öppna munnen och undanröja varje tvivel.  Abraham Lincoln

 

*  Samvetet har inga tänder men gnager ändå.  Ryskt ordspråk

 

*  Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser.
Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.   Lucius Seneca

 

*  Det pris man betalar för att hata andra mänskliga varelser är att man älskar sig själv mindre.   Eldridge Cleaver

 

hasta la...

 

dagens:

 

kommer ikväll :))...

 

 

 




 


 



Ovido - Quiz & Flashcards