Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Ja här sitte jag på röva åter..

Av anette - 19 juni 2011 20:19

   


Ingen feber idag, och känner mig pigg nu ikväll :) skönt det faktiskt..

 

Så nu orkar jag sitta mer vid datan, tänkte plåga vännerna senare på faceb.. med videos och konstiga inlägg ha ha så de undrar, vem fan e hon egentligen ?!.. ja de kan de undra, helt ok :))..

 

Ja tjatig men skriver för min egen del, fast jag vet andra läser..

 

    Vill och försöker gå vidare.. inte tänka och sakna ( m) inte fan hälsosamt.. Känner en jävla sorg.. Tänkte om jag dunkade huvudet i väggen, så kanske han försvinner från skallen ...( det hjälpte inte) Aajjj..

 

Just nu störar jag mig på facb, rätt kul faktiskt.. Människor tänker o analyserar säker nu haha ..

 

lugnt annars här, inte hänt så mycket  dag, mer än att jag vilat, kollat på tv..

 

Säger hasta la vista bitches    

 

dagens:

 

Den som hatat och fortfarande hatar... har av någon anledning inte gått vidare... Stackars jävel... Släpp för fan och må bra...

 

Var rädd om de du har.. imorgon kan det vara för sent..

Hata gör dig olycklig, bitter...

 

gammalt är gammalt... lev här o nu.. Må bra och var tillfredsställd med livet och de kära du har omkring dig....

 

 

 

 

 

peace and love ... and some.............

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards