Alla inlägg den 17 juni 2011

Av anette - 17 juni 2011 19:13


 



Har gjort det igen herregud   Glömt min fars födelsedag, igen hm.. Inte första gången.. Han fyllde år i onsdags.. Glömmer väl mig själv oxå någonstanns snart..

 

Skriver lite nu bara.. Sjuk från jobb Hm inget kul fan.. Har orolig mage och 39 i feber..

 

Så säger hasta nu.. Dagens kommer, som jag skrivit innan och sparat på i mina anteckningar.. Ja som sagt inget särskilt, bara mina egna tankar om någon.. ( M).. igen hm ...

 

 

 

         


Du.. kärleken.. du min sorg..

 

 

Jag gick ut för att finna kärleken och förlorade mig själv....När jag inte är förlorad längre, så hittar kärleken mig.. kanske du inte är förlorad men jag är..

 

Du kom och fick mitt hjärta, hade gett dig min själ oxå om det hade fått dig att vara hos mig för alltid..

 

Ibland kan man känna en människa i ett helt liv utan att verkligen känna den personen.. Sen finns det någon, där det känns som man har känt i hela ens liv,innan man knappt har setts eller känt i sex timmar..och det var du..

 

Trodde jag hade älskat innan jag träffade dig.. men jag älskade dig innan jag ens hade träffat dig.. var tydligt när jag såg dig första gången, du var redan i min själ o i mitt hjärta och jag kände dig redan.

 

 

Den man älskar kan få en att gråta, men den ska få en att gråta av lycka och inte av sorg... Vad är sorg.. Jo när jag tänker på och saknar dig hela tiden, när tårar inte slutar att komma, när det gör ont och bränner i hjärtat hela tiden.. När jag inte kan sova..

 

Vill inte se dig.. Men dig är allt jag ser.. Vill inte tänka på dig.. men du är allt jag tänker på..

 

Vill bara förtänga bort dig från mitt hjärta, själ och mina tankar.. Önskar ibland att jag aldrig hade träffat dig.. men är även glad för att jag träffat dig, inte trodde jag att man kunde känna så här..och inte på så kort tid, helt sjukt..

 

kan man åter tro på ord igen ord som inte ger någon handling... Ord kan vara tomma, ord kan vara underbara, ord kan såra.. Med handling behövs inga ord... Och dina sista ord ekar fortf..

 

Glöd, passion och glädje kan man finna på ett ögoblick... Och på ett ögonblick kan man förlora det på några sekunder utan att veta varför.. Men jag hittade det i alla fall, för vissa hittar det aldrig..

 

Så även om jag då känner sorg och tomhet, så kanske jag ska vara tacksam..

 

det fanns ett liv innan dig.. Och det finns ett liv efter dig...

 

 

 

 

 

 

 

Förresten... Min jävla kaffekokare är sönder/ skit och dubbelskit.. Får skaffa en ny och tilld dess så

 

 

  fast från kaffe termosen :) eller hur man stavar till det..

 

Ovido - Quiz & Flashcards