Alla inlägg den 7 juni 2011

Av anette - 7 juni 2011 19:21

 



Dagen har varit nice och även rolig idag  Har som tradition på jobb att den sista konferensen innan semestern, har det lite festligt..

 

Vi grillade korv och åt pastasallad med dressing, och hade god fika.. Sen lekte vi haha i trädgården.. Jättekul faktiskt..

 

 körde tre lekar, och klart fick vi en vinnare, som fick ett pris:) Borde leka oftare på jobb ...

 

Imorgon e det pluggedag tjohoo.. har en bok hemma från förra g jag gick utbild, som vi ska börja med efter semestern.. Och det e den kursen som jag inte har betyg i .. Så tänkte börja lite med den :) Enda kursen som jag kan påverka, så vill göra mitt bästa o utmana mig själv, till bättre betyg :)

 

Så plugg, lite ärenden och städ imorgon... Och plugga lite i kursen som vi har nu oxå..

 

Nu e det inga läxor, inga ärenden eller städ :) har i alla fall städat golven, tvättat och städat the shithouse..

 

Ett fett bad nu ha ha..

 

 Lite kaffe och sen på med myskläderna och till slut hamna åter i min gröna soffa och bara relaxa.

 

 Analysera över mig själv om jag lärt mig något nytt i dag, eller kunde ha gjort eller inte gjort, sagt eller inte sagt ha ha skojar bara.. För trött för att analysera ...

 

Hasta....

 

Dagens:

 

Den som drömmer på dagen vet mycket, som undgår den som bara drömmer på natten.....
 
  
 
 
 
Ovido - Quiz & Flashcards