Alla inlägg den 8 juni 2011

Av anette - 8 juni 2011 20:30

 



Magiska under.. Plötsligt en dag har det hänt, och vilken tur du e en lyckofigur.. En dag i staden, du stod där och bla bla bla ha ha.. ja gamla herreys från 84.. ja ni vet dem med de gyllne skorna och Mormon pågarna :)).. men skit i dem nu...

 

Skönt att det regnar faktiskt.. Men det regnar fortf inte män här utanför, undrar varför??... Tänk om man kunde beställa en man precis som man vill ha han, med utseende och personlighet ha ha.. Är jag ytlig nu? kanske, men det skiter jag i .. Ska inte vara något halvdant, så e jag hellre ensam.. :))...

 

Dagen har bara svept förbi i ca 145... haft pluggedag, läst läst och åter läst.. frågan e om jag blivit smartare? kanske en tolknings eller en analysfråga ha ha... Skiver oxå emellanåt då jag läser... Ja om ämnet då alltså, inget annat shit under tiden..

 

Nu kaffe kaffe kaffe... Kollat på simpsons och family guy nu... Kommer en film på sexan nu ? kommer inte ihåg vad det var, fast kollat flera g innan idag.. Så e det när minnet e fackat ibland, what to do what to do?...:) Tjohoo...

 

Känner mig lite trött och jobbig.. Undrar kanske om det märks ha ha... Nä lite mer kaffe kanske..

 

fan oxå.. dubbelfan.. tredubbelfan... Mina värmeljus e slut hm.. Inget roligt..

 

hasta la vista...

 

dagens:

 

Undrar du ibland om varför du undrar... ja då ska du kanske inte undra.. Undrar du kanske omedvetet så behöver du inte undra medvetet.. eller tvärtom.. Undrar du varför jag undrar.. Ja det behöver du inte undra om.. För det gör inte jag.. men jag kanske undrar vad du undrar om när du inte undrar om nåt som du inte ska undra om .. Men fast man inte alltid vill undra om saker och ting så kan man inte hindra allt undrande om undrandet

 

ha hahahahahahahah Jag är trööööötttt nu ..... Det märks väl nu... Dåååå e jag fluummmmigg o knaaasssiigggg hahahah.....

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards