Alla inlägg den 3 juni 2011

Av anette - 3 juni 2011 21:52


Härlig dag med värmen :))   Var inne om på jobb ett och tog en kopp kaffe, innan jobb två.

 

Var ute en sväng med jobb, så lite soligt syre har man fått fast man jobbat..

 

Varit en nice dag/kväll på jobbet.. Mycket skratt idag   Och imorgon är det utflykt med jobbet...

 

Hm.. Shit.. tankar fortf på (M) försöker glömma men helt omöjligt.. helt sjukt.. Ja jag tjatar men helt galet.. Går inte att styra känslor.. Även om det är det bästa att vi inte är tillsammans.. Går inte heller att förklara så mycket här..

 

Nu e det kaffe som gäller och lite soft musik från datan, dock inte rock ha ha.. Funnit lite andra stilar som jag börjat gilla :))...

 

hasta och natti natti...

 

Dagens:

 

Hm... ??? Fortf....???

 

 

Av anette - 3 juni 2011 08:20

       



Riktigt nice väder idag oxå   Härligt det... Ska jobba kvällen, men kanske kan njuta lite ändå av värmen idag.. Kanske på utflykt blir det idag.. Ska till jobb två denna helg :)

 

Ska kolla med tvåan om vi kan sticka till ettan i helgen för fika :))...

 

Snart ska jag vara på jobb ett på mina helger igen, då vi har lov från skolan, och det blir nice det..( även på vardagarna) Just nu e jag bara på ettan 6 dagar i månaden, 6 dagar på tvåan och resten skola o plugg)..

 

Från mån jobbar jag bara i fem veckor till, sedan semester i två veckor :)).. Och är ledig oxå hela midsommar.. Och då ska jag till dig Mor, och det blir nice det...

 

minste här hemma e kass med feber, så ska sticka iväg och handla lite till honom innan jobb..

 

Hasta la vista på er..

 

Dagens:

 

Man får ta folk som de är, och inte som man vill att de ska vara....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards