Alla inlägg den 18 juni 2011

Av anette - 18 juni 2011 19:57

 



Ha ha.. Nä lördagar är väl nice.. Bara tråkigt att vara himma från jobb.. Men skönt i alla fall att det är bättre idag än igår  ...

 

Så det har ju inte hänt så mycket här då.. Mest vilat och sovit småstunder under dagen..

 

men jag blev i alla fall glatt överraskad under dagen :)) tack Lena, du e fan go du..

Fick en kaffekokare, så jag slapp hålla på som en idiot med att fixa kaffet här i flera dagar :)  fick även jordgubbar   kul med överraskningar...

 

Ja ha.. kom på en sak som jag skrev om för en tid sedan haha.. det där med att bli äldre, skrynkig, rynkig och hårigare :) med mera..

 

 Fy fan bläää... Jo läste att när kvinnor kommer i övergångsåldern så får vi mer och grövre hårväxt, särskilt under hakan ha ha.. va fan då för?!..

 

ja och sedan ovanpå det när vi blir ännu äldre, så växer öronen och näsan oxå Neeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj what the fuck alltså....

 

är det inga fördelar alls med att bli äldre hm.. Mer än att man kanske blir klokare...

 

Ok.. Då ska jag bli en klok, hårig skäggig kärring med fet näsa och troll öron ha ha ...  och jag som vill vara forever young... 

 

 Vill inte... Då kommer ingen att titta på mig längre, kanske bara gubbar med feta näsor och trollöron Hm.. Fuck ...

 

Oj oj.. ja ja... Nä nu släpper jag detta och nu är nu och ska njuta av dagarna som om de vore de sista:))..

 

Kollat lite på simpsons och legat i sängen och tagit det easy.. Nu lite family guy, sen får jag se om jag orkar se nån film, annars zzzzzzzzzzz....

 

hasta la vista... peace and love   and some fucking anderstanding...

 

Dagens:

 

Är gräset grönare på andra sidan ?    

 

Gräset är grönare på andra sidan? Valet om att stanna kvar i det gröna, som ibland kan vara visset, eller välja det gröna på andra sidan..

 

.Men det finns alltid ett grönare gräs på andra sidan.. Bättre kanske att vara nöjd med det vissna ibland.. Man kan inte få allt..

 

 

  .........   

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards