Alla inlägg den 6 juni 2011

Av anette - 6 juni 2011 20:04

 



vad hot det har varit idag:).. ja lite bränd e man, ja dock inte toppad...

 

vad det inte idag som jag skulle göra en massa? ha ha.. ja det får jag ta i veckan istället.. Ingen jäkel som lider av det ju :)) mer än jag själv i så fall...

 

Imorgon ska jag jobba på ettan :) det bir en nice dag det.. Får reda på min löneökning oxå tjohoo ha ha... Ja men varje krona räknas, även om jag själv tycker att jag verkligen e underbetald under alla mina år..

 

vårdaryrket e väl inget jobb om man vill bli en rik knös, utan mer av ett kall:)) eller vad man ska säga, och att jobba med människor, och det e ju det som jag vill...

 

Mor min :) ja jag kommer till midsommar tjohooo och det blir bara jag.. Minstingen ska vara iväg hela helgen.. Skönt oxå att bara vara själv med dig:) Snacka skit, skratta och bara ha det jävligt nice...

 

hasta la vista....

 

dagens.

 

Längtar tills fredag :)) Förhoppningsvis får jag reda på sanningen, och kan gå vidare...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards