Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Blir ett snabbt inlägg haha fuck vad tiden går oj oj oj..

Av anette - 8 februari 2012 23:14

 





Blir i 263 nu här... Skulle sett en film nu 21 men det sket sig.. Suttit med läxor ett par timmar :) ja så skrev jag om och så skrev jag om hm..

 

Bara en liten läxa kvar puh (ja inte nalle).. men den gör jag på bussen, fastnat lite på den, men ska bara skriva några rader på den, men vet inte riktigt vad jag ska skriva än..

 

Handlar om tillgänglighet och respekt mellan vårdare och brukare, ska ge exempel..

 

Ja tiden har bara wroom idag tog det 2 timmar innan jag landade här hemma från jobb..

 

Inte trött men ändå e jag trött hm och måste snart slänga mig, sovmorgon haha behöver inte upp förrän 05..

 

Inte hunnit läsa eller skriva på andras bloggar tyvärr, får göra det på fredag kväll, nja e på kalas då , nä jag hittar tid imorgon kväll haha..

 

Så skola imorgon, och ny kurs och det är tänkt att handledarna ska vara där då, brukar vara lite si och så med det..

 

Tvåan har det varit idag, en väldigt spännande dag, men jääävligt trött i huet haha ja av personalen då.. Ja ni vet ett rum fullt av kärringar på en konferans haha värre än våra möten på ettan ;)..

 

Tänk om de kunde räcka upp handen istället men nej, alla ska snacka samtidigt och gärna avbryta den andra haha ja det är väl vanligt kanske om man har nåt viktigt att säga..

 

Fredag e jag ledig innan helgen Tjohooooo   ska iväg på lite ställen då med sonen, och sedan på möte om hans skola till hösten.. Nu vet han vad han vill bli :) ja han lät verkligen säker och jag blev glad, för tror det skulle passa honom.. Men vill inte säga än vad det är, vill vänta fall i fall han inte kommer in..

 

Därefter på kvällen ska vi på kalas, min systers ena son fyller år...

 

Nästa vecka blir lite lugnare tack o lov :)) har mycket som jag vill skriva om här , varför kanske? tänker på mycket som händer i samhället och lagar och grejer..

 

Kommer att skriva om vissa saker hur det var förr tex  med vissa saker och hur det är nu hm ja intressanta tankar den senaste tiden..

 

 

Nä här kan jag fan inte sitta längre..

 

hasta..

 

dagens:

 

Hm vem bestämmer vad vi är i samhället!! Skillnader på människor, människa eller börda, enligt vem!! ja nästa v skriver jag en hel del om det, för ja jag e lite sån haha försöker både förstå mig själv, andra och samhället hm.. Och om kunskap i vården och om olika sorters resurser, orättvisor och om kränkning med mera..

 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

9 februari 2012 17:08

Hej!
Hoppas du inte missade filmen för att jag ringde
Kul att snacka lite.
Det är inte lätt att vara 15-16 år och bestämma sig för vad man vill bli . Skönt för pågen om han kommit underfull med det och hoppas han kommer in på utbildningen.
När det är bättre väder så får du visa mig runt i Hörby.
Hoppas helgen blir mysig på 2 an.
Kram

anette

9 februari 2012 19:59

Tjena Lena :). Nä då, satt och pluggade och skrev till lite över 23, så hoppade över filmen..
Ja det var nice att snackas vid, ja jag kan visa din byn sedan :) helt klart..
Kram så länge..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards