Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Minstingen och jag kom hem ca 22 30...

Av anette - 10 februari 2012 23:06

 




Varit på kalas ikväll hos min syster, hennes ena son fyller 12 år idag.. Nice det med trevligt sällskap och god mat  ..

 

Skulle vara där 19 och vi blev hämtade ca 17, tar ca en timme och en kvart dit med bil..

 

Så där ja, nu har sonen och jag varit iväg så inlämningen av valet av gymnsium är ivägskickat :) skönt det och han är nöjd oxå..

 

Städat och fixat lite här imorse och ringt en del samtal.. Även ringt och sökt fasta tjänster, får fortsätta nästa vecka.. Ska ringa Höör, Eslöv,Lund och kristianstad oxå..

 

Vaktmästaren har varit här, fixat en sak i köket.. :) Han hann inte komma in i köket förrän han frågade mig hur det går med mina studier *s*

 

Ja några g har han varit här och då har jag suttit med mina böcker och pluggat..

 

Ja vissa saker händer efter planering och vissa saker händer av slumpen, bara till att göra det bästa man kan göra :) Thats life..

 

Lite vårkänsla fick jag idag, när vi vandrade i byn idag :) visst var det kallt men lite solsken och lite fågelkvitter..

 

Ja här jag bor nu slipper jag måsjääävlarna som skriger på tidiga morgnar och på de sena kvällar Tjohoooo..

 

Oj redan 23 30 haha oj, hinner inte med haha.. Ska snart Zzzz nu är jag trött nu är jag trött nu är jag trött... Neeeej inte alls men jag måste vara trött :) ja enligt mig själv, tuppajääävelen kommer imorgon igen och blir aldrig av med fanskapet, undrar varför!..

 

 

Men dra täcket över mig ska jag göra om en stund ändå, blir musik i öronen och sen så snark snark ..

 

Hasta la v..

 

Dagens:

 

Leva efter sina egna värderingar och normer e fan så mycket viktigare än att leva efter andras :) För vem är man annars! då?...

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards