Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Då var Goooooo fikan klar tills ikväll... Fett som fan det :)

Av anette - 25 februari 2012 12:36

    




Kladdkaka med kinapuffar Tjohoooo tja fram med chokladsåsen...

 
 
pärle

pärle

25 februari 2012 15:11

Mums mums,,hej ungen min..
så var fikat fixat för dig i kväll..
här också, vi var nyss inne i byn för att köpa kvällsposten,
far din köpte 2 fastlagsbullar, jag vill inte ha så de är hans,
sen blev det 4 kakor på kvantum till ett visst pris,
jag vill bara ha en o det blev en s.k amerikansk kanelbulle,
mums mums..de andra tre får far din behålla..
ovanpå det blev det glassbåtar, jag vill bara ha en..
(Det blir inte jag som kommer att rulla fram..hahaha*s*)
Jag köpte sallad o vindruvor till mig..*s* mumsmums..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

25 februari 2012 20:53

hej där :) ja vi har ju snackats vid för en stund sedan.. och nästa lördag ses vi här, fira min 40 års dag.. Var många år sedan jag firade..
melodifestivalen ser jag nu, men som vanligt haha..
Gott med nåt gott ibland, o tur jag kan ta tablett när jag e sugen oxå på nåt, och choklad e ju en av mina passioner :)) Gott med vindruvor med..
Kram kram

 
Marre

Marre

26 februari 2012 19:45

Å, kan du inte skicka över en bit till mig, nu blev man här göttasugen ju....

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards