Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Va fan.. Börjar få slut på döskallar och skelett nu ha ha...

Av anette - 9 juni 2011 21:27

        


Så får använda om dem ha ha.. svårt oxå att hitta.. men det gör väl inget:))

 

Imorgon tar den äldsta studenten tjohoo... Så jag och den minsta ska dit o se om vi ser honom, när han blir utsparkad :)...

 

 ja jag ska inte med på festen... Ja jag e inte bjuden ha ha, undrar varför hm, eller inte..

 minstingen vill inte på festen, så vi går hem direkt.. Får fira honom själv här hemma en annan dag:)..

 

Så e det när kidsen har två boende, och han e ju där mest..

 

fredag oxå imorgon ovanpå allt.. ja det vet vi ju vad det innebär ha ha.. det eviga mysandet.. med eller utan tillbehör..

 

Idag pluggat pluggat pluggat :) och skrivit och dags för åter ett nytt block...

 

förrutom det så har det varit lugnt.. varit ute o fått lite syre... Ja ni vet sen, lite rock, kaffe och faceb :)

 

Pratat med en söt trollmamma oxå, tyvärr inte så mycket tid till att träffas, men det kommer :).... ( jag e faster till denna trollmamma) :))...

 

Ja annars då, jo tänker o saknar min lilla mor oxå.. Snart midsommar då jag ska vara där :).. O äta hennes goooa köttabullar, fett som fan ha ha.. ja köttbullarna e inte feta av fettet :)

Kan äta hur många som helst, ni kan inte ana..  inte heller vill jag räkna dem..

 

Trött nu med, men lovar att jag inte ska fjanta mig idag oxå ha ha ha.. Nej det kan jag inte lova..

 

Det brukar ibland märkas :) brukar störa mig ibland med vilje på faceb med vissa inlägg, så skojar jag men skriver allvarligt ha ha och ingen kommenterar ha ha utom mor då, som fattar:)

 

Visst fattar du mor när jag gör så ibland ? ha ha senast idag, fast det har jag tagit bort.. Du vet, mjölken o fisken :)....

 

Hasta la vista all....

 

Dagens:

 

Erfarenheten gör dig klok, sällan rik... ( nä det har jag ju märkt)... ;)

 

 

  Hur fan hamnade puh här.... Ja skit samma, trött e han i alla fall ( gäsp)..

 
 
Ingen bild

mig själv

9 juni 2011 22:10

Ha ha förvirrad som vanligt.. Kom på nu ... jag e inte faster till denna trollmamma:) utan hennes barn menar jag juuu

 
Ingen bild

Emelie

10 juni 2011 00:09

haha du e go du, nä inte e du min faster u heller:D kul att prata med dig i dag.nu ska denna kvinna sova så man är pigg på avslutningen i morgon. sov så gott så hörs vi i veckan:)

anette

10 juni 2011 07:40

Nä jag e inte din faster ha ha... Ja vi höres... Ha det bra idag på din avslutning.. Nu e kämpandet över :)) Grattis... Och kul att du redan fått jobb i sommar, där du trivdes.. Kram

 
Trollmor

Trollmor

10 juni 2011 11:51

Hej min Trollunge,
taskigt att ingen bjudit dig på din sons studentfest, snicket som f*n, och jag som mormor till underverket har inte heller hört något, visste inte om det förrän igår när jag läste det på facebook, varför får man bara reda på saker där??????

Ska nog bli mitt ämne i bloggen idag, det med att folk skriver hellre på facebook än o säger det till en..

Du kan ju använda dina dödskallebilder hur ofta du vill, det är ju din blogg ;-D

Visst fattar jag när du skriver med glimten i ögat på facebook, själv tänkte jag skriva om det mesta jag gör idag,,fast jag glömde skriva att jag åt en smörgås nyss..*s*,,
vi hörs ses osv..kram från din trollmor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

11 juni 2011 00:18

:) Ja kunde inte känna riktig glädje idag, fast det var den stores student.. har inte varit delaktig alls.. Som man bara var någon okänd besökare på nåns bekants student.. Så kändes det..
när minstingen tar studenten så får han bjuda vem han vill :) Är ju trots hans dag..

 
Ingen bild

Madde

10 juni 2011 20:28

Elakt gjort att inte bjuda in er :( Hoppas inte sådant sker i detta hemmet om 12-14 år. Hoppas att ni ställer till med fest när han kommer hem till er, det är han värd <3

anette

11 juni 2011 00:23

Tråkigt är det att det ska vara så.. Att barnen ska få lida.. Men men.. Tufft var det i alla fall idag.. Exets sambo höll i plankatet där den store fanns på bild som liten, o jag stod brevid som ett fån.. Men jag tänkte, håll du den på min son din.... ha ha men jag ska ha den första kramen i alla fall.. Så jag trängde mig utav helvete.. Och jag fick första kramen :)

 
Ingen bild

madde

11 juni 2011 10:11

Tycker verkligen synd om dig. J skulle stått på sig och sagt, ingen mamma ingen fest. Men det kanske är svårt för honom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards